Centralny Regionalny Oddział Korporacyjny
Miejsce pracy: Warszawa
Termin zgłoszeń: 14.05.2017
- pozyskiwanie nowych klientów korporacyjnych oraz aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez Bank i Grupę Kapitałową Banku
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami korporacyjnymi
- przyjmowanie i weryfikacja wniosków, dokumentów oraz informacji związanych z obsługą klienta oraz zapewnianie ich kompletności, autentyczności i aktualności
- negocjowanie warunków sprzedaży produktów, z uwzględnieniem optymalizacji współpracy z klientem
- maksymalizacja zysku w zakresie obsługiwanego portfela klientów, przy zachowaniu akceptowalnego poziomu ryzyka Banku
- prezentacja materiałów na posiedzeniu właściwego komitetu kredytowego, podejmowanie decyzji oraz podpisywanie umów zgodnie z posiadanymi kompetencjami
- uczestniczenie w restrukturyzacji wierzytelności trudnych, zgodnie z odrębnymi przepisami wewnętrznymi Banku
- wykształcenia wyższego
- minimum 3-letniego doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta korporacyjnego
- wiedzy z zakresu oferty produktowej dla segmentu klienta korporacyjnego
- umiejętności rozpoznawania potrzeb klientów i tworzenia z nimi właściwych relacji
- znajomości technik sprzedaży produktów i usług bankowych
- znajomości zagadnień z zakresu finansowania przedsiębiorstw
- znajomości lokalnego rynku korporacyjnego przedsiębiorstw w woj. mazowieckim
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
- prawa jazdy kat. B
- umowę o pracę
- atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
- konkurencyjne wynagrodzenie
- profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.