Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Doradca Klienta ds. Sprzedaży Produktów Bankowych i Ubezpieczeniowych
Miejsce pracy: Bielsko-Biała, Bytom, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Katowice, Krzepice, Siemianowice Śląskie, Sosnowiec, Zabrze, Zawiercie, Zbrosławice, Mysłowice, Wola k. Pszczyny
Nr Ref.: 123/DRRSK/2014
Do zadań pracownika będzie należeć
- realizacja nałożonych planów sprzedażowych,
- profesjonalna obsługa klientów w zakresie sprzedaży produktów Banku Pocztowego S.A. oraz produktów ubezpieczeniowych,
- pozyskiwanie, współpraca oraz sprzedaż usług i produktów finansowych oraz ubezpieczeniowych,
- udzielanie informacji o świadczonych usługach i produktach finansowych oraz ubezpieczeniowych,
- sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży produktów finansowych oraz ubezpieczeniowych.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia średniego,
- umiejętności obsługi komputera, w tym podstawowej znajomości pakietu Ms Office,
- nastawienia na realizację wyznaczonych celów,
- skuteczności w dążeniu do rezultatów,
- umiejętności profesjonalnej obsługi klienta, wysokiej orientacji na klienta,
- łatwości nawiązywania kontaktów i budowania długotrwałych relacji,
- komunikatywności, dobrej organizacji pracy własnej.
W zamian oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę na pełen etat w jednozmianowym systemie,
- pracę pełną wyzwań,
- możliwość zdobycia bogatego doświadczenia,
- możliwość samodzielnej pracy,
- atrakcyjny system wynagradzania,
- możliwość rozwoju zawodowego w obszarze usług ubezpieczeniowych i bankowych,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- pracę w dużej, renomowanej, rozwijającej się firmie.
Inne oczekiwania:
- doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych i ubezpieczeniowych,
- znajomość lokalnego rynku usług bankowych i ubezpieczeniowych,
- wiedza z zakresu produktów bankowych i ubezpieczeniowych.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym