Doradca klienta ds. MSP
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 1-OKII-DK3-0915
Główne zdania:
- aktywne pozyskiwanie klientów MSP oraz stałe i systematyczne budowanie portfela klientów
- przygotowywanie i prezentowanie kompleksowej oferty Banku
- sprzedaż produktów z zakresu bankowości korporacyjnej obecnym i nowo pozyskiwanym klientom
- kreowanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami przy współpracy z innymi jednostkami Grupy mBank
- umiejętne diagnozowanie potrzeb klienta oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w pracy z klientem korporacyjnym w ramach banku lub innej instytucji finansowej
- wiedza z zakresu bankowości, sprzedaży, analizy finansowej oraz zasad funkcjonowania klienta korporacyjnego
- znajomość języka angielskiego bądź niemieckiego w stopniu umożliwiającym komunikację biznesową
- dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
- umiejętności identyfikacji potrzeb klientów i budowania długofalowych relacji
- potrafisz skutecznie realizować wyznaczone cele, umiejętnie działać i szybko podejmować decyzje
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i umiejętność pracy pod presją
- aktywne prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo w renomowanej instytucji finansowej
- możliwość współpracy z najlepszymi specjalistami w branży finansowej oraz rozwoju wewnątrz Grupy mBanku
- atrakcyjny pakiet socjalny
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce.