Doradca klienta ds. korporacji
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: SPE/41/0616
Główne zadania:
- pozyskiwanie Klientów zakwalifikowanych do segmentu dużych przedsiębiorstw i podejmowanie działań zapewniających korzystną współpracę
- przygotowywanie oferty bankowej dla Klientów na bazie rozpoznawanych potrzeb
- sprzedaż Klientom oferty produktowej Banku i Grupy mBank z uwzględnieniem aranżowania transakcji na rynku bankowości inwestycyjnej, transakcyjnej i spółek Grupy mBanku
- kreowanie i realizowanie strategii współpracy oraz polityki cenowej wobec Klientów segmentu dużych przedsiębiorstw
- dokonywanie strukturyzacji limitów generalnych dla Klientów w części dotyczącej polityki sprzedaży z punktu widzenia potrzeb Klientów, jak i części dotyczącej ryzyka kredytowego
- prezentowanie propozycji kredytowych na posiedzeniach komitetów kredytowych i innych organów decyzyjnych Banku
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: bankowość, finanse i rachunkowość, ekonomia, prawo)
- minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z obsługą dużych przedsiębiorstw
- wiedza z zakresu bankowości, zasad sprzedaży oraz analizy finansowej
- znajomość zasad funkcjonowania Klienta korporacyjnego
- znajomość pakietu Office
- biegła znajomość j. angielskiego
- znajomość j. niemieckiego i/lub francuskiego jako dodatkowy atut
- umiejętności identyfikacji potrzeb Klientów i budowania długofalowych relacji
- skuteczność w realizowaniu wyznaczonych celów
- umiejętność radzenie sobie ze stresem oraz pracą pod presją
- umiejętność organizacji swojej pracy i ustalania priorytetów
- rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz współpracy w zespole
Nasza oferta:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w mBanku
- możliwości rozwoju zawodowego oraz dalszej nauki w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- przyjazna atmosfera pracy z poszanowaniem idei work-life balance
- benefity płacowe oraz poza płacowe (m.in. prywatna opieka medyczna, karta multisport, szeroki program rabatowy)