Jeśli klienci są entuzjastycznie nastawieni do Twoich kompetencji i życzliwości na długo po kontakcie z Tobą, to TELUS International jest idealnym miejscem dla Ciebie. To wyjątkowy talent, aby sprawić, by ludzie czuli, że są w dobrych rękach. Jeśli szukasz pracy w obsłudze klienta o najlepszej jakości, mamy dla Ciebie idealną pracę.
Poszukujemy aktualnie osób na stanowisko:
Doradca klienta dla Vattenfall z językiem niemieckim
Praca zdalna, hybrydowa lub z biura
Jako część naszego zespołu będziesz odpowiadać na telefoniczne i pisemne zapytania od obecnych klientów dostawcy energii Vattenfall. Będziesz szukać informacji i udzielać pomocy w takich tematach, jak zmiana dostawcy energii elektrycznej, płatności na konto i zapytania dotyczące faktur.
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne z biegłą znajomością języka niemieckiego w mowie i piśmie (poziom C1)
- Podstawowe znajomości branży energetycznej mile widziane, ale niekonieczne
- Bardzo dobra obsługa komputera; multitasking
- Doświadczenie w obsłudze klienta w contact center mile widziane
- Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole
- Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie
- Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie
- Elastyczne planowanie grafiku dla zapewnienia równowagi między życiem zawodowym a prywatnym
- Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
- Możliwość pracy w biurze lub zdalnie (na terenie Polski)
- Bardzo dobre połączenie z komunikacją miejską ze względu na lokalizację
- Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami
- Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe
- Prywatna opieka medyczna i zniżka na siłownię
- Dodatkowe kursy i szkolenia online
- Dofinansowanie do okularów