Jeśli klienci są entuzjastycznie nastawieni do Twoich kompetencji i życzliwości na długo po kontakcie z Tobą, to TELUS International jest idealnym miejscem dla Ciebie. To wyjątkowy talent, aby sprawić, by ludzie czuli, że są w dobrych rękach. Jeśli szukasz pracy w obsłudze klienta o najlepszej jakości, mamy dla Ciebie idealną pracę.
Zespół naszej lokalizacji Gdańsk poszukuje aktualnie osób na stanowisko
Doradca klienta dla producenta kawy i sklepu internetowego z językiem niemieckim
Jako pracownik TELUS International pracował/abyś w zespole obsługującym sklep internetowy Tchibo.
- Doradztwo i obsługa, jako pierwsza linia pomocy dla klientów
- Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zamawiania
- Wsparcie sklepu internetowego Tchibo
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1 (w mowie i piśmie)
- Znajomość języka polskiego na poziomie min. C1 (w mowie i piśmie)
- Podstawowa znajomość języka angielskiego mile widziana
- Doświadczenie w kontakcie z klientem
- Wysoki poziom kompetencji komunikacyjnych
- Bardzo dobra obsługa komputera, multitasking
- Nastawienie na poszukiwanie rozwiązań
- Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w teamie
- Pozytywna i pewna siebie postawa
- Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie
- Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie
- Elastyczne planowanie grafiku dla zapewnienia równowagi między życiem zawodowym a prywatnym
- Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
- Możliwość pracy zdalnej, hybrydowej lub w biurze
- Bardzo dobre połączenie z komunikacją miejską ze względu na lokalizację
- Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami
- Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe
- Prywatna opieka medyczna i zniżka na siłownię
- Dofinansowanie do karty Medicover Sport
- Dofinansowanie do kursów i szkoleń online na trzech różnych platformach online
Poznaj
Competence Call Center member of TELUS International
About Us:
Excellent customer service is our passion - in 2020 Competence Call Center merged with and is now part of TELUS International. Since then, 70,000 team members have been providing the best customer service in more than 50 languages for international and well-known partners. We already employ about 500 people in our offices in Gdansk, Poland!
Who are we looking for?
Customer advisors, Digital Marketing Specialist, customer service people and many more!
Will knowing languages help me get hired?
Yes ! We are currently recruiting people who can speak one of the following languages: Czech, German, Hungarian, Romanian.
Check our offers by looking at the tabs: Call Center and Customer Service and Social Media.