- Prywatna opieka medyczna.
- Dofinansowanie do szkoleń i kursów online.
- Dofinansowanie do karty Medicover Sport.
- Współpraca w oparciu o umowę o pracę.
- Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie.
- Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie.
- Elastyczne planowanie grafiku dla zapewnienia równowagi między życiem zawodowym a prywatnym.
- Praca w biurze lub hybrydowo po okresie szkoleniowym.
- Atrakcyjna lokalizacja z dobrym dojazdem w Olivia Center.
- Świeże owoce w biurze dwa razy w tygodniu.
- Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów i sklepów.
- Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zamawiania.
- Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon, mail, czat lub Whatsapp.
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne.
- Znajomość języka polskiego jako ojczystego.
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta w contact center.
- Znajomość popularnych aplikacji komputerowych i internetowych.
- Mile widziane zainteresowanie modą, również w obszarze produktowym.
- Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole.
- Gotowość do odbycia szkolenia stacjonarnie w Gdańsku.
Poznaj
TELUS Digital
Who are we? Competence Call Center member of TELUS Digital a multilingual provider of digitally-enabled customer experience and IT solutions. After merging with Competence Call Center, the company has more than 10,000+ team members across Europe and 50,000+ worldwide. Competence Call Center member of TELUS Digital empowers customer experience innovation through digital enablement, spirited teamwork, agile thinking, and a caring culture that puts customers first. The company's solutions cover customer experience, digital transformation, IT lifecycle, advisory and digital consulting, risk management, and back-office support. Fueling any stage of company growth, TELUS Digital partners with some of the world’s most disruptive brands across high growth industry verticals, including tech and games, communications and media, eCommerce and fintech, healthcare, and travel and hospitality. The company serves clients in over 50 languages. Our Gdańsk location was founded in 2014 and since that time, we are offering workplaces for many different positions. You can learn more below.