Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService liczy ponad 130 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart, jak i przelewów. eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
- opieka nad klientami biznesowymi oraz budowanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami
- telefoniczny kontakt z potencjalnymi oraz obecnymi klientami w celu rozszerzenia współpracy, sprzedaży dodatkowych usług, negocjacji warunków handlowych, czynności retencyjnych
- przygotowywanie i wysyłanie dokumentacji sprzedażowej do klienta, monitoring dokumentacji
- kontakt telefoniczny z klientami, którzy zrezygnowali z usług Spółki i podjęcie działań mających na celu wznowienie współpracy
- min. półroczne doświadczenie w obsłudze telefonicznej
- znajomość technik sprzedaży i negocjacji
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)
- samodzielność i dobra organizacja czasu pracy
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
- zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania
- wykształcenie minimum średnie
- zatrudnienie na umowę o pracę
- pracę w godz. 9-17 od poniedziałku do piątku
- możliwość zdobywania nowych doświadczeń i ciągłego podnoszenia kompetencji zawodowych
- profesjonalny rozwój w międzynarodowym otoczeniu spółek z Grupy EVO
- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole
- prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych
- owocowe wtorki, chill roomy i dobrą kawę