Bank BPH oferuje swoje produkty i usługi klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom oraz klientom korporacyjnym. Bogata oferta banku zawiera m.in.: kredyty, w tym gotówkowe i hipoteczne, konta osobiste, rachunki oszczędnościowe i depozytowe oraz karty kredytowe. Bank BPH prowadzi również działalność w zakresie zintegrowanych usług maklerskich, bankowości skarbowej oraz zarządzania aktywami poprzez spółkę zależną BPH TFI. Klienci banku mogą korzystać z sieci blisko 300 oddziałów własnych, a także placówek partnerskich i agencji uniwersalnych, jak również z nowoczesnej bankowości internetowej i telefonicznej.
Bank BPH jest obecny na polskim rynku od ponad 20 lat, a jego dzisiejszy kształt jest wynikiem niedawnego połączenia z GE Money Bankiem. Bank BPH jest spółką publiczną notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Siedzibą prawną Banku BPH jest Kraków, biuro centrali znajduje się w Warszawie, a główne centra operacyjne w Gdańsku i Krakowie. Bank BPH wchodzi w skład grupy kapitałowej GE, jednej z największych korporacji na świecie. W lutym 2011 roku Bank BPH otrzymał nagrodę „Złoty Bankier" za najlepszy produkt oszczędnościowy dla firm – Biznes Symetria Profit. Bank BPH jest również laureatem prestiżowego programu Inwestor w Kapitał Ludzki.
- organizacja procesu sprzedaży produktów i usług bankowych dla Klientów Banku
- budowanie i utrzymywanie relacji z obsługiwaną grupą Klientów
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku, poprzez formę i sposób obsługi Klientów
- prowadzenie aktywnych i różnorodnych działań marketingowych wspomagających proces sprzedaży
- wykształcenia wyższego ekonomicznego
- min. 2-letniego doświadczenia w bankowości
- znajomości produktów i usług bankowych dla Klientów biznesowych
- znajomości technik prezentacyjnych
- interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej
- możliwość rozwoju zawodowego
- atrakcyjny pakiet świadczeń medycznych