- odpowiadasz za realizację indywidualnych celów biznesowych
- zarządzasz przypisanym portfelem Klientów agrobiznesowych
- nawiązujesz kontakty z nowymi Klientami i dbasz o utrzymanie relacji
- aktywnie kształtujesz relacje z lokalnymi organizacjami i instytucjami z sektora agrobiznesu
- sprzedajesz produkty dla agrobiznesu oraz wybrane produkty detaliczne
- dbasz o najwyższe standardy obsługi Klienta
- masz min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży produktów dla Klientów agrobiznesowych
- pozyskujesz nowych Klientów i budujesz z nimi długotrwałe relacje
- osiągasz sukcesy sprzedażowe
- doskonale znasz zagadnienia związane z ekonomiką i finansowaniem rolnictwa
- umiesz przeprowadzić analizę dokumentów finansowych przedsiębiorstwa
- masz doświadczenie w prowadzeniu prezentacji sprzedażowych
- potrafisz efektywnie organizować pracę i jesteś systematyczny w działaniu
- masz wykształcenie wyższe lub studiujesz
- konieczna znajomość rynku lokalnych dealerów maszyn rolniczych
- posiadasz prawo jazdy kat. B i jesteś gotowy do pracy mobilnej na wyznaczonym terenie
- Karta Multisport
- Opieka medyczna
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Korzyści
- umowę o pracę
- pracę mobilną, od poniedziałku do piątku
- system wynagradzania, który obejmuje: wynagrodzenie stałe i miesięczne premie sprzedażowe
- program wdrożenia oraz pakiet szkoleń
- możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
- programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
- działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat
- pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć czy jakąkolwiek inną cechę
- pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań
Poznaj
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.