- Pełnienie roli doradcy w sektorze zdrowia, wspieranie sukcesu znanych marek.
- Działanie jako pierwszy punkt kontaktu dla klientów, zapewniając doradztwo, pomoc i wsparcie.
- Budowanie trwałych relacji z klientami, opartych na zaufaniu.
- Zarządzanie rozwiązywaniem problemów i dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
- Nauka strategicznego rekomendowania i świadczenia wyjątkowej obsługi klienta.
- Zapał do pracy i wykształcenie w dziedzinie kosmetologii, farmacji, chemii, biologii, biotechnologii lub pokrewnych.
- Biegłość w języku włoskim i angielskim.
- Umiejętność wielozadaniowości, motywacja i gotowość do podjęcia nowych wyzwań.
- Brak doświadczenia kompensowany chęcią nauki i rozwoju w pracy.
- Umiejętności organizacyjne i zarządzanie czasem.
- 2-tygodniowe szkolenie oraz nauka przez praktykę.
- Międzynarodowe i zróżnicowane środowisko pracy.
- Inwestycje w rozwój zawodowy zależne od umiejętności i potencjału pracownika.
- Umowa o pracę, prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie.
- Programy sportowe i rekreacyjne, wydarzenia społeczne i uroczystości.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.