Doradca ds. Utrzymania Klienta (K/M)
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- aktywna sprzedaż telefoniczna polis komunikacyjnych (OC i OC+AC) dla obecnych Klientów,
- realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych,
- doradzanie naszym Klientom zakresu ubezpieczenia, pracujesz na, tzw. „ciepłych leadach”,
- praca na systemach wspierających sprzedaż.
NASZE WYMAGANIA:
- chęć do pracy w systemie prowizyjnym – u nas nie ma limitu wysokości wynagrodzenia,
- silna motywacja do realizacji celów sprzedażowych,
- dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
- pozytywne nastawienie i zaangażowanie w powierzone zadania,
- gotowość do pracy zmianowej (pracujemy od poniedziałku do piątku, 8 godzin dziennie w przedziale 08:00 – 20:00).
MILE WIDZIANE:
- doświadczenie w sprzedaży, dodatkowo doceniamy sprzedaż telefoniczną,
- znajomość produktów ubezpieczeń komunikacyjnych np. OC, AC, ASSISTANCE, NNW.
W ZAMIAN OFERUJEMY:
- profesjonalne i płatne miesięczne szkolenie pod opieką indywidualnego Mentora – eksperta w sprzedaży – jako inwestycję na dobry początek,
- po okresie szkolenia – zatrudniamy na umowę o pracę,
- bazę stałych Klientów, którzy są z nami nawet 21 lat – jesteśmy rozpoznawalną marką,
- wysokie premie za osiągnięte wyniki – płacimy za każdą przedłużoną i opłaconą polisę, w tym także za polisy, które ofertowałeś a Klient dokończył zakup przez naszą stronę,
- możliwość rywalizacji w konkursach sprzedażowych z nagrodami pieniężnymi, rzeczowymi i o wyjazdy zagraniczne oraz atrakcyjne wyjścia integracyjne,
- prace w systemie hybrydowym (1 – 2 dni pracy w biurze na kwartał, pozostałe dni pracujemy zdalnie. Istnieje też możliwość częstszej pracy z biura ale to Ty decydujesz czy chcesz z niej skorzystać),
- możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
- świadczenia dodatkowe: prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie karty Mulitsport, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie, liczne akcje na rzecz pracowników, program Rodzina LINK4, przelewy przedświąteczne, tzw. „wczasy pod gruszą”,
- zniżki na nasze własne produkty,
- kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: Klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest Klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.