- Komunikowanie się z klientami przez telefon, czat i e-mail; obsługa zapytań przychodzących i wychodzących.
- Zapewnienie wyjątkowej obsługi z empatią i profesjonalizmem, dbałość o prywatność i bezpieczeństwo danych klientów.
- Współpraca w zespole zorientowanym na doskonałość w zakresie obsługi klienta.
- Biegłość w języku greckim na poziomie C1 oraz w języku angielskim na poziomie B2.
- Posiadanie pozytywnego nastawienia i chęci do pomocy innym.
- Dyspozycyjność, w tym możliwość pracy w elastycznych godzinach oraz w weekendy i święta.
- Chęć pracy stacjonarnej w nowoczesnym biurze w Katowicach.
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat z atrakcyjnymi świadczeniami.
- Nowoczesne biuro z pełnym wsparciem i narzędziami do rozwoju zawodowego.
- Płatne szkolenia i możliwości awansu.
- Międzynarodowy zespół wspierający rozwój osobisty.
- Wydarzenia integracyjne wzmacniające współpracę zespołową.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.