Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów. Współpraca z innymi działami firmy. Prowadzenie korespondencji oraz rozmów...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Jako Specjalista ds. Reklamacji będziesz miał możliwość samodzielnego realizowania odpowiedzialnych zadań, przy wsparciu naszych Specjalistów z długoletnim doświadczeniem w branży i otwartych na dzielenie się wiedzą. Główne obowiązki: Prowadzenie rejestrów dotyczących szkód i...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    1 godz.
    Zadania Wykonywanie czynności związanych z obsługą odzieży, Prowadzenie bieżącej komunikacji ze współpracownikami w ELIS.
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    1 godz.
    Zadania Wykonywanie czynności związanych z obsługą odzieży, Prowadzenie bieżącej komunikacji ze współpracownikami w ELIS.
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    2 godz.
    Zadania Wykonywanie czynności związanych z obsługą odzieży, Prowadzenie bieżącej komunikacji ze współpracownikami w ELIS.
Zobacz więcej ofert pracy

Doradca ds. reklamacji

Polkomtel Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
1705 dni temu
Doradca ds. reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa
W/AL/DR/IC
Twoje Zadania:
  • Kompleksowa obsługa reklamacyjna Klientów sieci Plus
  • Udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia Klientów w formie pisemnej (list, e-mail) i telefonicznej
  • Troska o zadowolenie Klienta i dobry wizerunek firmy
Nasze Oczekiwania:
  • Wykształcenie min. średnie
  • Znajomość obsługi komputera oraz programów pakietu MS Office (szczególnie Word)
  • Komunikatywność
  • Chęć uczenia się i nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów
  • Motywacja do pracy
Oferujemy:
  • Możliwość nabycia doświadczenia w obsłudze Klienta
  • Kompleksowe szkolenie wstępne
  • Współpracę z osobami otwartymi i chętnie dzielącymi się wiedzą
  • Dobrą atmosferę, przyjazne środowisko pracy
  • Elastyczny czas pracy
  • Pakiet benefitów (MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, oferty pracownicze)
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów. Współpraca z innymi działami firmy. Prowadzenie korespondencji oraz rozmów...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Jako Specjalista ds. Reklamacji będziesz miał możliwość samodzielnego realizowania odpowiedzialnych zadań, przy wsparciu naszych Specjalistów z długoletnim doświadczeniem w branży i otwartych na dzielenie się wiedzą. Główne obowiązki: Prowadzenie rejestrów dotyczących szkód i...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    1 godz.
    Zadania Wykonywanie czynności związanych z obsługą odzieży, Prowadzenie bieżącej komunikacji ze współpracownikami w ELIS.
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    1 godz.
    Zadania Wykonywanie czynności związanych z obsługą odzieży, Prowadzenie bieżącej komunikacji ze współpracownikami w ELIS.
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    2 godz.
    Zadania Wykonywanie czynności związanych z obsługą odzieży, Prowadzenie bieżącej komunikacji ze współpracownikami w ELIS.