Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Reklamacji

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Izabelin-Dziekanówek, Modlińska 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Opracowanie i wysyłanie zgłoszeń reklamacyjnych do CAT w języku angielskim; Współpraca z oddziałami firmy w zakresie udzielania gwarancji – weryfikacja zleceń pod kątem technicznym i merytorycznym;
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Specjalista ds. Zarządzania Reklamacjami z j. angielskim

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Izabelin-Dziekanówek, Modlińska 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zadania: Tworzenie i przesyłanie dokumentacji reklamacji do Centrali CAT w języku angielskim; Weryfikacja i współpraca techniczna z innymi oddziałami firmy w zakresie gwarancji;
  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    2 godz.
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    2 godz.
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
Zobacz więcej ofert pracy

Doradca ds. reklamacji

Polkomtel Sp. z o.o.
Warszawa, Warszawa, Wola
praca stacjonarna
2531 dni temu
Doradca ds. reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa, Wola
Nr ref.: DOK/RKL/2017
TWOJE ZADANIA
  • Kompleksowa obsługa reklamacyjna Klientów sieci Plus
  • Udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia Klientów w formie pisemnej (list, e-mail) i telefonicznej
  • Troska o zadowolenie Klienta i dobry wizerunek firmy
NASZE OCZEKIWANIA PODSTAWOWE
  • Wykształcenie min. średnie
  • Znajomość obsługi komputera oraz programów pakietu MS Office (szczególnie Word)
  • Komunikatywność
  • Chęć uczenia się i nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów
  • Motywacja do pracy
OFERUJEMY
  • Kompleksowe szkolenie wstępne
  • Wynagrodzenie podstawowe 2800 zł brutto oraz dodatkowy system premiowy
  • Zatrudnienie przez agencję pracy tymczasowej z możliwością kontynuacji zatrudnienia w strukturach Polkomtel Sp. z o.o.
  • Przyjazną atmosferę i warunki pracy
  • Możliwość nabycia doświadczenia w obsłudze Klienta
  • Pracę w dużej, stabilnej Firmie z ugruntowaną pozycją na rynku

Informacje na temat przetwarzania Państwa danych



1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polkomtel Sp. z o.o. (Polkomtel) z siedzibą w Warszawie przy ul. Konstruktorskiej 4, 02-673.

2) Kontakt z Polkomtel jest możliwy poprzez adres e-mail praca@plus.pl , telefonicznie pod numerem 22 426 88 70 lub pisemnie na adres Polkomtel Sp. z o.o. ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.

3) Polkomtel wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez e-mail iod@plus.pl lub telefonicznie: 22 426 19 30 w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych.

4) Pani/Pana dane osobowe pozyskane w toku procesu rekrutacji będą przetwarzane:

a) w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem rekrutacji, w tym przede wszystkim Kodeksu pracy– podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na Polkomtel (art. 6 ust. 1 lit c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 (Rozporządzenie 2016/679) w związku z przepisami Kodeksu pracy);

b) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia 2016/679);

c) dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w tym celu – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia 2016/679);

d) w celu udostępnienia danych do podmiotów z Grupy Kapitałowej Cyfrowy Polsat dla przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez te podmioty, w przypadku wyrażenia zgody – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia 2016/679);

e) w celu weryfikacji posiadanych przez Pana/Panią kwalifikacji i umiejętności oraz ustalenia warunków współpracy – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Polkomtel (art. 6 ust. 1 lit f Rozporządzenia 2016/679). Prawnie uzasadnionym interesem Polkomtel jest weryfikacja kandydatów do pracy oraz określenie warunków ewentualnej współpracy z Panią/Panem;

f) w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Polkomtel – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Polkomtel (art. 6 ust. 1 lit f Rozporządzenia 2016/679);

5) Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom świadczącym usługi na rzecz Polkomtel w związku z prowadzeniem procesów rekrutacji, takim jak agencje rekrutacyjne, a także dostawcom systemów informatycznych i usług IT.

6) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia aktualnego procesu rekrutacji i wyboru kandydata lub kandydatów przez Polkomtel, a w zakresie w jakim przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody – do jej wycofania, przy czym w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji, dane będą przetwarzane nie dłużej niż 6 miesięcy. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Polkomtel. Po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w zakresie i przez czas wymagany przepisami prawa.

7) Każdą z wyrażonych zgód można wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Dla celów dowodowych Polkomtel prosi o wycofywanie zgód drogą pisemną lub elektroniczną.

8) Przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych osobowych.

9) Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia 2016/679.

10) Przysługuje Pani/Panu prawo do zgłoszenia sprzeciwu względem przetwarzania danych osobowych w celu określonym w punkcie 4 e) powyżej, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją. Dla celów dowodowych Polkomtel prosi o wniesienie sprzeciwu drogą pisemną lub elektroniczną.

11) Podanie danych osobowych jest wymagane przez przepisy prawa, w tym przede wszystkim przez Kodeks pracy. Konsekwencją niepodania tych danych jest brak możliwości rozpatrzenia Pani/Pana kandydatury w procesie rekrutacyjnym. W zakresie danych niewymaganych, przepisami prawa, w tym Kodeksu pracy podanie danych jest dobrowolne.

12) Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez Polkomtel dostępnych jest w sekcji Polityka prywatności na stronie internetowej plus.pl/praca


Przesłanie do spółki Polkomtel Sp. z o.o. („Polkomtel”) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Polkomtel w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.


W przypadku zainteresowania udziałem w innych rekrutacjach prosimy o zawarcie w CV poniższych klauzul:

Klauzula zgody na przyszłe rekrutacje:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Polkomtel Sp. z o.o. zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Jestem świadomy/a, że mam prawo do wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.


Klauzula zgody na udostępnienie danych do Podmiotów z Grupy Kapitałowej Cyfrowego Polsatu, w celach rekrutacyjnych:

Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych zawartych w aplikacji o pracę przez Polkomtel Sp. z o.o. do podmiotów z Grupy Kapitałowej Cyfrowego Polsatu, których aktualny wykaz znajduje się na stronie www na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Jestem świadomy/a, że mam prawo do wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Reklamacji

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Izabelin-Dziekanówek, Modlińska 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Opracowanie i wysyłanie zgłoszeń reklamacyjnych do CAT w języku angielskim; Współpraca z oddziałami firmy w zakresie udzielania gwarancji – weryfikacja zleceń pod kątem technicznym i merytorycznym;
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Specjalista ds. Zarządzania Reklamacjami z j. angielskim

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Izabelin-Dziekanówek, Modlińska 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zadania: Tworzenie i przesyłanie dokumentacji reklamacji do Centrali CAT w języku angielskim; Weryfikacja i współpraca techniczna z innymi oddziałami firmy w zakresie gwarancji;
  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    2 godz.
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    2 godz.
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...