- Odpowiadanie klientom przez telefon, czat i e-mail (wychodzący i przychodzący).
- Praca z poufnymi informacjami klientów i traktowanie ich z wrażliwością.
- Proaktywne, cierpliwe, empatyczne i wyrozumiałe podejścia do klienta.
- Znajomość języka polskiego (poziom C1) i angielskiego (min. poziom B2)
- Dostępność do pracy w elastycznych godzinach, czasami w weekendy i święta.
- Poprzednie doświadczenie w obsłudze klienta/call center/branży turystycznej/linii lotniczych.
- Nowoczesne miejsce pracy w sercu Katowic.
- Imprezy integracyjne.
- W pełni płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Pracę z przyjaciółmi - możliwość otrzymania premii za polecanie znajomych.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.