Opis stanowiska:
- Komunikacja z klientami przez telefon, czat oraz e-mail, obsługa rozmów przychodzących i wychodzących.
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów.
- Zarządzanie wrażliwymi danymi klientów w sposób profesjonalny i poufny.
- Współpraca z zespołem pełnych pasji profesjonalistów.
- Biegła znajomość języka greckiego na poziomie C1 i angielskiego B2.
- Pozytywne nastawienie i chęć pomagania innym.
- Elastyczność / dostępność do pracy w różnych godzinach, w tym weekendy i święta.
- Gotowość do pracy w biurze w centrum Katowic.
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat z konkurencyjnymi benefitami (MyBenefit, prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie).
- Nowoczesne miejsce pracy w centrum Katowic.
- Kompleksowe szkolenie z obsługi klienta.
- Wsparcie międzynarodowego zespołu, możliwości rozwoju zawodowego i awansu.
- Imprezy integracyjne.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.