Wykonywanie oględzin w terenie; Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Optymalizacja kosztów obsługi szkody; Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
Wykonywanie oględzin uszkodzonych zabudowań i upraw wraz ze sporządzeniem opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Podejmowanie działań zmierzających do optymalizacji kosztów likwidacji szkody; Przestrzeganie standardów i procedur...
Wykonywanie oględzin; Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Optymalizacja kosztów obsługi szkody; Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń; Prowadzenie korespondencji z klientami i innymi podmiotami- w szczególności warsztatami; Realizacja czynności zmierzających do ustalenia odpowiedzialności oraz szczegółową analizę okoliczności...
Wykonywanie oględzin; Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Optymalizacja kosztów obsługi szkody; Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń; Prowadzenie korespondencji z klientami i innymi podmiotami- w szczególności warsztatami; Realizacja czynności zmierzających do ustalenia odpowiedzialności oraz szczegółową analizę okoliczności...
Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń; Prowadzenie korespondencji z klientami i innymi podmiotami- szczególnie z warsztatami; Realizacja czynności zmierzających do ustalenia odpowiedzialności oraz szczegółową analizę okoliczności...
Wykonywanie oględzin w terenie; Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Optymalizacja kosztów obsługi szkody; Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
Realizacja procesu obsługi szkód komunikacyjnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami zewnętrznymi i wewnętrznymi; Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych szkód; Analizowanie dokumentacji oraz dokonywanie wyceny i weryfikacji wartości...
Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń z tytułu ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej w szkodach komunikacyjnych; Analizowanie dokumentacji oraz dokonywanie wyceny i weryfikacji wartości szkody; Przygotowywanie decyzji o wypłacie lub...
Wykonywanie oględzin w terenie; Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Optymalizacja kosztów obsługi szkody; Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
Wykonywanie oględzin uszkodzonych zabudowań i upraw wraz ze sporządzeniem opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Podejmowanie działań zmierzających do optymalizacji kosztów likwidacji szkody; Przestrzeganie standardów i procedur...
Wykonywanie oględzin; Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Optymalizacja kosztów obsługi szkody; Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń; Prowadzenie korespondencji z klientami i innymi podmiotami- w szczególności warsztatami; Realizacja czynności zmierzających do ustalenia odpowiedzialności oraz szczegółową analizę okoliczności...
Wykonywanie oględzin; Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Optymalizacja kosztów obsługi szkody; Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń; Prowadzenie korespondencji z klientami i innymi podmiotami- w szczególności warsztatami; Realizacja czynności zmierzających do ustalenia odpowiedzialności oraz szczegółową analizę okoliczności...
Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń; Prowadzenie korespondencji z klientami i innymi podmiotami- szczególnie z warsztatami; Realizacja czynności zmierzających do ustalenia odpowiedzialności oraz szczegółową analizę okoliczności...
Wykonywanie oględzin w terenie; Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości; Optymalizacja kosztów obsługi szkody; Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
Realizacja procesu obsługi szkód komunikacyjnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami zewnętrznymi i wewnętrznymi; Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych szkód; Analizowanie dokumentacji oraz dokonywanie wyceny i weryfikacji wartości...
Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń z tytułu ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej w szkodach komunikacyjnych; Analizowanie dokumentacji oraz dokonywanie wyceny i weryfikacji wartości szkody; Przygotowywanie decyzji o wypłacie lub...