Dla naszego Klienta – firmy z branży motoryzacyjnej,
MotoKariera poszukuje kandydatów na stanowisko:
Doradca ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków
Dlaczego warto zainteresować się tą ofertą?
- Masz szansę pracować w prężnie rozwijającej się organizacji,
- Będziesz miał/a szansę na dalszy rozwój,
- Będziesz pracować w przyjaznym i prężnie działającym zespole,
- Będą stawiane przed Tobą ambitne wyzwania, ale będziesz też miał/a bardzo dużą swobodę działania,
- Będziesz miał/a narzędzia niezbędne do pracy (laptop, telefon służbowy)
- Będziesz miał/a możliwość współpracy z salonami samochodowymi marek premium,
- Będziesz miał/a dostęp do gotowej bazy potencjalnych i aktywnych klientów,
- Otrzymasz wynagrodzenie podstawowe oraz wysoki system prowizyjny bez limitów,
- Będziesz miał/a możliwość zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na pełen etat (3-miesięczny okres próbny, a następnie umowa na czas nieokreślony).
Jakie wyzwania będą czekać na Ciebie w pracy?
- Realizacja ustalonych celów sprzedażowych,
- Aktywna, telefoniczna sprzedaż,
- Analiza potrzeb Klientów i dostosowywanie do nich oferowanych produktów,
- Podtrzymywanie relacji ze stałymi i nowymi klientami,
- Cykliczne raportowanie wyników,
- Obsługa procesu sprzedaży zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami,
- Dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta,
- Kreowanie dobrego wizerunku firmy.
Czy to ogłoszenie jest dla Ciebie? Tak! Jeśli tylko...
- Masz doświadczenie w sprzedaży telefonicznej,
- Posiadasz umiejętności handlowe i negocjacyjne,
- Jeśli posiadasz doświadczenie w pracy w salonie samochodowym będzie to dodatkowym atutem,
- Masz umiejętność rozmowy z klientem premium,
- Posiadasz znajomość technik sprzedaży,
- Mówią o Tobie "osoba komunikatywna",
- Lubisz pracować w zespole,
- Jesteś samodzielny/a i systematyczny/a w działaniu,
- Masz orientację na osiąganie założonych celów, pewność siebie i znakomite umiejętności personalne,
- Szczycisz się wysokim poziomem kultury osobistej,
- Posiadasz prawo jazdy kat.B.
Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?
- Po analizie CV wybranych kandydatów zaprosimy na rozmowę online z konsultantem MotoKariery (dajemy możliwość umówienia rozmowy poza tradycyjnymi godzinami pracy),
- Rozmowa rekrutacyjna u przyszłego pracodawcy,
- Weryfikacja umiejętności sprzedażowych przez przyszłego pracodawcę.