bo statystycznie rzecz ujmując mamy największą średnią przekątną monitora przypadającą pracownika…
Tak twierdzi nasz Konsultant z wieloletnim stażem, który ceni sobie 22 calowy monitor :)
A co powiedzieli inni nasi pracownicy zapytani o to czy WARTO?
„…Duże szanse rozwoju umiejętności interpersonalnych, w związku ze szczegółową informacją zwrotną odnośnie naszej pracy. Możliwość pracy w procesie Coachingu…”
„…Fantastyczna atmosfera, mili ludzie, doceniający swoje zasoby, zawsze gotowe pomóc, a na przerwie opowiedzieć ciekawą historię, która rozśmieszy Cię do łez”
Jesteśmy nowoczesnym Contact Center obsługowym. Dziennie odbieramy kilka tysięcy zgłoszeń szkód, zapytań o polisę lub nasze produkty. Wspieramy naszych Agentów, gdy mają pytania. Rozbudowujemy się i mamy coraz więcej projektów. Dlatego poszukujemy nowych doradców.
Pomagać naszym klientom, którzy chcą zgłosić szkodę lub mają pytania dotyczące polisy czy produktu.
- na START elastyczna umowę zlecenie z komfortowym pakietem startowym : (3 miesięczna gwarancja wynagrodzenia, profesjonalne szkolenie, wsparcie coachingowe)
-Na ROZWÓJ- możliwość kształtowania swojej ścieżki zawodowej w dużej cenionej organizacji o wysokich standardach pracy
- Na WIEDZĘ- wysokiej jakości szkolenia podczas których dowiesz się jak w praktyce funkcjonują ubezpieczenia