Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Zadaniem Doradcy Infolinii jest zapewnienie wszystkim zainteresowanym, możliwości uzyskania rzetelnych i wyczerpujących informacji w zakresie zgłoszeń reklamacyjnych, zapytań o produkty, informacji marketingowych oraz zapytań o konkursy bez względu na wybrany kanał kontaktu.
- bieżąca telefoniczna i emailowa Obsługa Klienta
- udzielanie wyczerpujących odpowiedzi na zadawane przez Klientów pytania
- realizowanie zadań zlecanych przez Koordynatora w zakresie realizacji świadczenia usługi Infolinii
- sprawne obsługiwanie Klientów na najwyższym poziomie i dbanie o ich satysfakcję
- budowanie pozytywnego wizerunku Klienta
- realizowanie celów indywidualnych i grupowych
- poszerzanie wiedzy – uczestnictwo w szkoleniach i coachingach
- wykształcenie minimum średnie,
- samodzielność,
- odpowiedzialność,
- komunikatywność,
- umiejętność wyciągania wniosków,
- doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
- możliwość pracy w zgranym zespole nastawionym na sukces,
- umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę,
- możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
- atrakcyjną lokalizację biura.
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.