- Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile.
- Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i zmian warunków usług.
- Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie (B2+)
- Otwartość i doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Łatwość w podejmowaniu decyzji
- Płynność w obsłudze komputera
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu.
Mile widziane:
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
- Praca w przyjaznym, międzynarodowym środowisku
- Tryb pracy: najnowocześniejszy biurowiec w samym sercu Szczecina lub home office - wybór należy do Ciebie!
- Prywatna opieka medyczna
- Benefity: vouchery na zakupy, darmowe aktywności sportowe i wiele innych
- Ubezpieczenie grupowe
- Wewnętrzne szkolenia, podczas których możesz rozwinąć swoje umiejętności
- Możliwość awansów w strukturach firmy poprzez rekrutacje wewnętrzne
- Możliwość rozwoju umiejętności językowych
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.