Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
- umowę zlecenie,
- profesjonalne płatne szkolenie wdrożeniowe,
- elastyczny grafik pracy,
- pakiet benefitów,
- świetną lokalizację biura w Warszawie,
- atmosferę wzajemnego wsparcia i współpracy,
- Stabilność i rozwój - zależy nam na długofalowej współpracy, więc perspektywy rozwoju staną przed Tobą otworem – to, jak je wykorzystasz, będzie zależało od Ciebie.
- dbać o dobre relacje z Klientem (infolinia / wsparcie Klientów),
- rozwijać się dzięki szkoleniom oraz (jeśli chcesz) dodatkowym odpowiedzialnościom,
- kompleksowo obsługiwać Klientów zgodnie ze standardami firmy,
- służyć pomocą merytoryczną,
- Kompleksowo obsługiwać Klienta w zakresie spraw technicznych oraz reklamacji.
- jesteś osobą odpowiedzialną i sumienną,
- dobrze znasz język angielski,
- posiadasz zdolności szybkiego uczenia się,
- stawiasz na rozwój zawodowy,
- cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy,
- chcesz zdobyć doświadczenie u światowego lidera w branży finansowej…
- …to czekamy na Ciebie.
Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego Zespołu?
Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś! A jeśli znasz kogoś, kto sprawdziłby się na tym stanowisku, przekaż link dalej :)
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.