Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Doradca ds. obsługi Klienta (z językiem angielskim)
Miejsce pracy: Warszawa
Co oferujemy:
- umowę zlecenie
- płatne szkolenie wdrożeniowe,
- pakiet benefitów,
- konkursy motywacyjne,
- szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces wdrożenia,
- wyjścia integracyjne,
- świetną lokalizację w Warszawie,
- wyjątkową atmosferę pracy.
- nowoczesne biuro
Na co dzień będziesz:
- dbać o dobre relacje z Klientem
- komunikować sięw języku polskim oraz angielskim
- rozwiązywać problemy techniczne oraz merytoryczne klienta
- rozwijać się dzięki szkoleniom oraz (jeśli chcesz) dodatkowym odpowiedzialnościom,
- doradzać swoim Klientom.
- zarządzać usługami klienta
Jeżeli zatem:
- lubisz pracę z Klientem,
- znasz język angielski w stopniu komunikatywnym
- jesteś osobą odpowiedzialną i sumienną
- cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy,
- chcesz zdobyć doświadczenie…
- …to czekamy na Ciebie.
Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego Zespołu?
Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś! A jeśli znasz kogoś, kto sprawdziłby się na tym stanowisku, przekaż link dalej :)