Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Szukasz stałej pracy?
Chcesz zdobyć doświadczenie?
Zapraszamy do Nas!
Będziesz mógł/mogła rozwinąć swoje kompetencje komunikacyjne, sprzedażowe oraz pracować w przyjaznym zespole!
Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego Zespołu?
Być może czekamy właśnie na Ciebie!
- Obsługa połączeń wychodzących
- Pomoc Klientom w doborze odpowiednich produktów i usług w branży tytoniowej
- Wsparcie Klientów w związku z pytaniami związanymi z branżą tytoniową
- Budowanie długotrwałych relacji z Klientami
- Prowadzenie promocji produktów – programów lojalnościowych oraz promocji czasowych
- Bieżące rozwiązywanie i odnotowywanie w systemie zgłoszeń klientów.
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
- Znajomość angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem
- Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym
- Doskonała organizacja czasu pracy oraz umiejętność aktywnego słuchania
- Samodzielność oraz szybkie przyswajanie wiedzy
- Jasne i zrozumiałe przekazywanie komunikatów
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie (z możliwością przejścia na UoP)
- Podstawa plus atrakcyjny system premiowy
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego oraz rozwoju w międzynarodowej firmie
- Przyjazne warunki pracy w nowoczesnym biurze wraz z przestrzenią do relaksu
- Pakiet szkoleń z zakresu procedur oraz produktów
- Możliwość pracy hybrydowej po wdrożeniu
- Benefity (dofinansowanie do multisport, prywatnej opieki medycznej, nauka języków obcych)
Wyślij swoje CV już dziś! Może czekamy właśnie na Ciebie!
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.