Centrum Rozwoju Szkolnictwa Wyższego TEB Akademia jest Założycielem
Wyższych Szkół Bankowych, Wyższej Szkoły Filologicznej we Wrocławiu oraz Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu, która w rankingu Perspektywy od lat uznawana jest za najlepszą niepubliczną uczelnię magisterską na Dolnym Śląsku oraz jeden z najważniejszych ośrodków akademickich w Polsce.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Doradcy ds. Obsługi Klienta Biznesowego
w Dolnośląskiej Szkole Wyższej
- sprzedaż produktów edukacyjnych w obszarze klientów biznesowych i instytucjonalnych, a w szczególności:
- badanie potrzeb w zakresie rozwoju pracowników
- przygotowywanie oferty Uczelni w ramach partnerstwa biznesowego
- prowadzenie rozmów i negocjacji w ramach oferty - utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
- wspieranie działań marketingowych (np. udział w targach)
- zorientowanie na realizację celu sprzedażowego
- umiejętność budowania relacji z klientem
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
- zdolność organizacji i planowania czasu pracy
- umiejętność ustalania priorytetów
- inicjatywa i dynamizm w działaniu
- wykształcenie wyższe (mile widziane)
- min. 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta związanej ze sprzedażą usług w obszarach B2B
- prawo jazdy kat. B (mile widziany własny środek transportu)
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat
- wynagrodzenie stałe oraz atrakcyjny system prowizyjny
- zwrot kosztów dojazdu do klienta
- rozwój kwalifikacji zawodowych
- dodatkowe dni wolne od pracy
Poznaj
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.. to założyciel największej w Polsce grupy uczelni niepublicznych – Uniwersytetów WSB Merito i Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW.
Siłą Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o. są ludzie, ich talenty i ambicje.
To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Odnoszą sukcesy, uczą się na błędach, nigdy nie nudzą się w pracy.