Wspieramy biznes lotniczy od środka. Nasze zespoły zajmują się księgowością i finansami, dbają o pracowników naszych klientów (w tym o pilotów i stewardesy czy personel naziemny), prowadzą procesy zakupowe, zarządzają projektami oraz opiekują się infrastrukturą i aplikacjami IT. A wszystko po to, aby nasi pasażerowie mogli spokojnie zwiedzać świat.
Doradca ds. HR z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Kraków
Zadania:
- Zapewnianie profesjonalnego wsparcia HR dla pracowników Lufthansa Group poprzez:
- Obsługa zadań administracyjnych HR, takich jak: prowadzenie dokumentacji pracowniczej, weryfikacje dokumentów pod kątem kompletności, opracowywanie zapytań
- Aktualizacja danych osobowych w systemie SAP (praca z poufnymi informacjami i danymi wrażliwymi)
- Przygotowywanie dokumentów takich jak: umowy o pracę, świadectwa pracy itp.
- Odpowiadanie na zapytania i udzielanie porad w kwestiach HR pracowników Lufthansa Group (poprzez e-mail, telefon)
- Proponowanie rozwiązań i pomoc w rozwoju procesów i procedur HR (w celu usprawnienia codziennej pracy)
Wymagania:
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. B2)
- Minimum podstawowa znajomość języka angielskiego
- Umiejętność współpracy z zespołem
- Pomysłowość i inicjatywa
- Dokładność
- Samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej
- Bardzo dobre umiejętności komunikacji
Mile widziane:
- Doświadczenie w obszarze obsługi klienta/HR
- Znajomość SAPa
Oferujemy:
- Miejsce pracy zarówno dla doświadczonych pracowników, jak i młodych profesjonalistów
- Równowagę między pracą a życiem prywatnym oraz elastyczne godziny pracy
- Pracę zgodnie z polskim kalendarzem, w tym świętami narodowymi
- Pracę w branży lotniczej w krajach mówiących po niemiecku
- Szeroki pakiet szkoleń, w tym platformę językową
- Możliwość uczestnictwa w warsztatach z naszymi klientami dotyczących migracji procesów
- Kartę Multisport i prywatną opiekę medyczną
- Pakiet relokacyjny
- Pracę w firmie przyjaznej rodzinie (benefity i imprezy dla dzieci pracowników)