- Obsługa klienta dla producenta w branży tytoniowej (połączenia, e-maile, chaty)
- Budowanie i utrzymanie relacji z klientami
- Tworzenie dopasowanych ofert i promowanie produktów (Cross/Upselling)
- Informowanie o produktach i usługach, zarządzanie reklamacjami i wymiana urządzeń
- Wprowadzanie danych do systemu
- Biegłość w języku niemieckim (C1), komunikatywny angielski (B1-B2)
- Doświadczenie w obsłudze klienta i umiejętności sprzedażowe
- Znajomość systemów operacyjnych Windows i pakietu MS Office
- Umowa o pracę, pełny etat
- Wynagrodzenie 7000 zł brutto + bonus 700 zł
- Elastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, programy rozwojowe)
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.