Jesteśmy liderem w branży telekomunikacyjnej, a teraz szukamy kogoś, kto dołączy do naszego zespołu jako Doradca / Doradczyni ds. Klientów Biznesowych.
Jeśli lubisz pracę z ludźmi i chcesz rozwijać się w sprzedaży, to jest idealna oferta dla Ciebie!
- Poszukiwanie możliwości dotarcia do klientów biznesowych – Będziesz aktywnie poszukiwał nowych okazji biznesowych, wykorzystując różnorodne kanały kontaktu.
- Pozyskanie, utrzymanie oraz bieżąca obsługa Klientów Biznesowych - Kluczowym aspektem Twojej pracy będzie nie tylko pozyskiwanie nowych klientów, ale także troska o ich długotrwałe zadowolenie
- Realizacja wyznaczonych celów i planów sprzedażowych w oparciu o produkty mobile i ICT – Oczekujemy od Ciebie zaangażowania w osiąganie konkretnych wyników sprzedażowych, które będą wspierały rozwój firmy.
- Diagnozowanie potrzeb klientów i rekomendowanie skutecznych rozwiązań – Będziesz odpowiedzialny za dokładne zrozumienie wyzwań, przed którymi stoją Twoi klienci i oferowanie im efektywnych rozwiązań ICT, które najlepiej odpowiadają ich potrzebom.
- posiadasz doświadczenie w sprzedaży usług mobile i ICT, chcesz dalej rozwijać się w tym kierunku i poznawać nowości branży telekomunikacyjnej
- masz umiejętność budowania relacji, naturalnie nawiązujesz kontakty, a praca z klientem to dla Ciebie przyjemność
- cechuje Cię proaktywna postawa - jesteś inicjatorem, zawsze szukasz nowych możliwości i nie boisz się wyzwań.
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B
- masz pomysł na siebie i swoje działania (a my chętnie Ci w tym pomożemy :) )
- Umowa o pracę
- System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodny rozwój: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i Internet PLAY wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, dostęp do biblioteki online) oraz zniżki pracownicze
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Dodatkowy benefit świąteczny
- Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.