Twój zakres zadań:
- Wyszukiwanie i pozyskiwanie Klientów Biznesowych w terenie w jednym z regionów (sprzedaż aktywna).
- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami.
- Prowadzenie negocjacji biznesowych.
- Monitorowanie działań konkurencji.
- Posiadasz doświadczenie w aktywnej sprzedaży usług ICT w terenie (warunek konieczny).
- Masz pomysł na siebie i chcesz go z nami zrealizować.
- Chcesz się dalej rozwijać w sprzedaży oraz chcesz poznać branżę telekomunikacyjną.
- Cieszy Cię praca z klientami.
Korzyści dla Ciebie:
- Umowa o pracę.
- System premiowy powiązany z Twoimi wynikami.
- Praca hybrydowa (office + home office).
- Różnorodny rozwój: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne.
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja) oraz zniżki pracownicze.
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę.
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej.
- Samochód służbowy.
- Dodatkowy benefit świąteczny.
- Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną.
- Umowa o pracę
- System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodny rozwój: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i Internet PLAY wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, dostęp do biblioteki online) oraz zniżki pracownicze
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Dodatkowy benefit świąteczny
- Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.