T-Mobile Polska S.A., operator globalnej marki T-Mobile, docenia wartość dzielenia się wszystkim co nas łączy. W T-Mobile wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami.
Jesteś ambitny i przedsiębiorczy?
Lubisz sprzedaż i kontakt z klientami?
Zapraszamy do współpracy z T-Mobile! Razem możemy więcej!
Zakres obowiązków:
- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi,
- Nawiązywanie kontaktów oraz pozyskiwanie nowych klientów,
- Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie adekwatnych rozwiązań,
- Negocjowanie warunków sprzedaży i przygotowywanie umów.
Wymagania:
- Doświadczenie zawodowe w sprzedaży, mile widzialne w sektorze B2B,
- Wykształcenie minimum średnie,
- Wysokie umiejętności negocjacyjne oraz interpersonalne,
- Umiejętność szybkiego reagowania na potrzeby klienta i rozwiązywania problemów,
- Dobra znajomość obsługi komputera w ramach pakietu MS Office,
- Umiejętności ustalania priorytetów i dobrego organizowania pracy,
- Elastyczność i dyspozycyjność,
- Umiejętność pracy w zespole;
- Orientacja na klienta;
- Prawo jazdy kat. B oraz praktyka w prowadzeniu samochodu.
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.