Avis to międzynarodowa firma działająca w branży wynajmu samochodów osobowych i dostawczych.
Więcej informacji na www.avis.pl
Direct Sales Specialist
Miejsce pracy: biuro Avis Warszawa, ul. Łopuszańska 12a
Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku będzie praktyczna realizacja i kontrolowanie działań mających na celu generowanie zysków poprzez kanał sprzedaży bezpośredniej.
Główne zadania i obowiązki
- Planowanie i wprowadzanie strategii oraz kanałów mających na celu zwiększenie sprzedaży w segmencie krajowym oraz europejskim
- Tworzenie i ustanawianie promocji stałych i tymczasowych, informowanie zespołu digital oraz monitorowanie wyników
- Zapewnianie zgodności między produktami online, cenami i promocjami a prognozami handlowymi oraz ich prawidłowe wdrażanie
- Zarządzanie kanałem dystrybucyjnym lokalnych biur wynajmu: regularne śledzenie wyników sprzedaży we współpracy z szefem rynków lokalnych oraz menedżerami Lotnisk, tworzenie i wdrażanie środków/bodźców w celu zwiększenia sprzedaży
- Zarządzanie kanałem dystrybucyjnym call center: stałe wsparcie call center, regularne śledzenie wyników sprzedaży, tworzenie i wdrażanie pomysłów w celu zwiększenia sprzedaży, informowanie o lokalnych działaniach i promocjach
- Zarządzanie lokalną stroną internetową, Social Media, Blogiem
- Bliska współpraca z działem analitycznym
- Monitorowanie rynku i konkurencji, identyfikowanie trendów oraz nowości rynkowych
- Tworzenie pomysłów na nowe produkty
- Współpraca i wsparcie projektów w celu zwiększenia sprzedaży
Umiejętności zawodowe
- Co najmniej trzyletnie doświadczenie na podobnym stanowisku, najlepiej w obszarze online marketingu produktów B2C
- Znajomość sektora turystyki oraz istotnych rynków źródłowych będzie dodatkowym atutem
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- Bardzo dobra znajomość programów Excel, Word i Power Point
- Mile widziane doświadczenie w pracy w call center
- Gotowość do pracy na różnych systemach informatycznych
Inne kompetencje
- Kreatywność połączona z pragmatyzmem i zdolnością do wdrażania działań
- Umiejętność nawiązywania relacji, myślenie zespołowe
- Elastyczność i dobre umiejętności organizacyjne
- Zorientowanie na usługę i klienta
- Wysokie zdolności analityczne, umiejętność rozwiązywania problemów
- Umiejętność działania samodzielnie i na własną odpowiedzialność
- Myślenie nastawione na sprzedaż
- Elastyczność w kwestii godzin pracy
- Mile widziane doświadczenie w pracy z systemami zarządzania treścią (CMS) i mediami społecznościowymi
Oferujemy
- zatrudnienie w dużej międzynarodowej sieci znanej marki, z możliwością dalszego rozwoju kariery w firmie – nie tylko w Polsce
- szkolenie i przygotowanie merytoryczne niezbędne do pracy w branży rent a car
- praca w miłej atmosferze, w młodym i aktywnym zespole
- narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków
- atrakcyjny system benefitów m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa