Jesteśmy firmą skupiającą doświadczonych specjalistów i młodych ambitnych ludzi, która zapewnia wsparcie operacyjne międzynarodowym klientom w prowadzeniu projektów biznesowych na terenie Europy. Realizujemy projekty m.in. z obszaru marketingu, reklamy, IT, zarządzania zmianą, koordynacji i optymalizacji procesów i narzędzi.
W Pexe zawsze stawiamy ludzi na pierwszym miejscu, szukamy osób ambitnych, chcących się rozwijać i lubiących współpracować z innymi w celu osiągnięcia doskonałych wyników.
Rozwijamy się w szybkim tempie. W związku z tym potrzebujemy coraz więcej utalentowanych osób do naszego multidyscyplinarnego Zespołu. Obecnie do naszego Zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Digital Marketing Specialist.
Szukamy osoby, która chciałaby pracować w stabilnej, ale bardzo dynamicznej organizacji, poszerzać swoją wiedzę z zakresu kampanii performance oraz rozwijać swoje umiejętności analityczne i marketingowe.
- budowa i optymalizacja kampanii Google Ads
- budowa i optymalizacja kampanii na platformach do samodzielnego zarządzania kampaniami
- tworzenie media planów
- bieżący monitoring, optymalizacja i raportowanie wyników
- praca w systemach wewnętrznych – raportowanie, wymiana wiedzy, współpraca z podwykonawcami (marketing, strategia, IT itd.)
- pozyskiwanie nowych partnerów online
- śledzenie trendów, konkurencji i analiza rynku
- wdrażanie nowych rozwiązań, generowanie nowych pomysłów dot. budowy i optymalizacji kampanii
- udział w projektach rozwojowych i badawczych
- kilkuletnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku w obszarze kampanii Google Ads
- min. 3 letnie doświadczenie w pracy z Google Tag Manager oraz Google Analytics
- doświadczenie w optymalizacji kampanii performance/lead generation
- doświadczenie w budowie i optymalizacji kampanii na innych platformach do samodzielnego zarządzania kampaniami będzie dodatkowym atutem
- wykształcenie wyższe, lub student ostatnich lat (marketing, reklama, analiza) z dostępnością w pełnym wymiarze czasu
- znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2 w mowie i piśmie
- analityczne myślenie, umiejętność wyciągania wniosków i budowania rekomendacji opartych na analizie danych
- praktyczna umiejętność pracy z danymi i systemami dot. raportowania wyników kampanii
- doświadczenie we współpracy z dostawcami przestrzeni online
- znajomość rynku online na różnych rynkach (poza PL)
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania
- nastawienie na cel
- chęć rozwoju w obszarze kampanii performance, marketingu online
- ciekawe i ambitne projekty
- możliwość realizacji własnych pomysłów i bycia odpowiedzialnym za wynik
- rozwój i podnoszenie kwalifikacji w obszarze kampanii performance
- współpracę w zgranym zespole świetnych specjalistów
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz miesięczny, przejrzysty w zasadach system premiowy oparty o wyniki
- ogromną możliwość rozwoju oraz know-how, które ułatwi Ci życie
- możliwość pracy częściowo zdalnej i elastyczne godziny pracy
- prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport
- bezpłatne zajęcia językowe
- aktywności integracyjne
- nowoczesne biuro w ścisłym centrum Warszawy (200m od Metra Centrum)