Grupa ICEA należy do Digital Now! Holding – holdingu zrzeszającego podmioty specjalizujące się w udzielaniu kompleksowego wsparcia branży e-commerce oraz firmom usługowym działającym online. Jeśli chcesz dołączyć do grupy najlepszych ekspertów z branży SEO i SEM, digital marketingu, pasjonatów i profesjonalistów, dla których praca jest przyjemnością zapraszamy do nas.
Poszukujemy osoby, która zasili nasze szeregi na stanowisku Digital Marketing Manager i wesprze działania nie tylko Grupy iCEA, ale także rozwój naszych spółek Holdingu.
Digital Marketing Manager
Miejsce pracy: Poznań
To możemy Ci zaproponować:
- elastyczne godziny pracy,
- możliwość pracy hybrydowej,
- atrakcyjne wynagrodzenie i dowolna forma współpracy,
- szkolenia i rozwojowe projekty,
- zdrowe ciało (Multisport i LuxMed),
- grupowe ubezpieczenie,
- dofinansowanie do okularów,
- wolne w Twoje urodziny,
- wyjazdy integracyjne,
- strefę chill (PS4, bilard, piłkarzyki, lotki),
- lekcje języka angielskiego,
- biuro dog friendly,
- i wiele innych benefitów!
W jakim obszarze będziemy współpracować:
- współpraca z zarządem spółki w realizacji strategii marketingowej,
- planowanie oraz koordynowanie projektów digitalowych (czyli akcji reklamowych w różnych mediach internetowych),
- budowanie oraz umacnianie pozytywnego wizerunku firmy za pośrednictwem wybranych kanałów komunikacyjnych tj. www, Facebook, LinkedIn,
- kreowanie i realizacja działań z zakresu trade marketingu,
- bieżące monitorowanie sytuacji rynkowej i działań konkurencji,
- zapewnienie sprawnej i skutecznej komunikacji wewnątrz i na zewnątrz Spółki,
- wdrażanie i zarządzanie kampaniami marketingowymi promującymi firmę i jej usługi,
- budowanie świadomości marki wśród konsumentów,
- dbanie o wizerunek i markę Spółki,
- dbanie o jakość realizowanych zadań,
- samodzielna organizacja pracy własnej.
Twoje doświadczenie:
- min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- wykształcenie wyższe z obszaru marketingu i e-commerce,
- doświadczenie w budowaniu wizerunku przedsiębiorstwa na rynku polskim i zagranicznym,
- znajomość aktualnych trendów w marketingu,
- umiejętność komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
- znajomość i umiejętność praktycznego wykorzystania Google Analytics, Facebook Ads., mechanizmów SEO/SEM oraz narzędzi do monitorowania i analizy social media,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2/C1,
- umiejętność kreatywnego, samodzielnego i kompleksowego prowadzenia projektów marketingowych,
- strategiczne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów,
- samodzielność i odpowiedzialność.