Ogłoszenie numer: 2738233, z dnia 2019-11-18
Fagron sp. z o.o.
Fagron, wiodąca na świecie firma zajmująca się recepturą apteczną, oferuje Lekarzom, aptekarzom i pacjentom najszerszy wachlarz możliwości. Dążymy do poprawy poziomu życia ludzi na całym świecie poprzez planowanie i zarządzanie rozwiązaniami farmaceutycznymi.
Jako lider na rynku, działamy lokalnie, myślimy globalnie. Pozyskując najwybitniejsze umysły, zmierzamy do umocnienia naszej wiodącej pozycji.
Zapraszamy na stronę careers.fagron.com w celu skorzystania z możliwościami kariery zawodowej.
Digital Marketeer
Miejsce pracy: małopolskie, Kraków, Lesser Poland
Nr Ref.: FA01248_1571842785
Opis stanowiska
Kim jesteśmy
Fagron - niekwestionowany lider w branży receptury aptecznej.
Obecny w ponad 30 krajach świata w Europie, obu Amerykach, Azji, Afryce
i Australii. W produkty z etykietą Fagronu zaopatrywanych jest prawie 200 tysięcy
odbiorców w ponad 55 krajach, a od września 2012 roku są wśród nich także
polskie apteki i szpitale.
Fagron Polska posiada najszersze portfolio substancji recepturowych
zarejestrowanych w Polsce.
O pracy
Obowiązki:
- wsparcie działu sprzedaży w zarządzaniu/wybranym asortymentem,
- tworzenie i realizacja skutecznych planów/narzędzi marketingowych i komunikacyjnych wobec wszystkich grup docelowych (B2C i B2B)
- dostosowywanie globalnych kampanii i materiałów edukacyjnych/sprzedażowych,
- przeprowadzanie badań konsumenckich,
- zaprojektowanie i obsługa sklepu internetowego dla wybranego asortymentu
- monitorowanie działań konkurencji i trendów rynkowych,
- ustawianie prawidłowych i jasnych wskaźników KPI,
- wsparcie dla konferencji i warsztatów organizowanych przez Fagron Academy
- zarządzanie budżetem celem zapewnienia efektywności wydatków.
Postaraj wyróżnić się na tle innych
Oferujemy:
- możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym,
- wynagrodzenie dostosowane do kompetencji i doświadczenia,
- atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych i świadczeń socjalnych,
- umowę o pracę na etat.
Oferujemy
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, najlepiej kierunek: „twórca reklamy" lub pokrewny
- doświadczenie w marketingu, w firmie medycznej lub farmaceutycznej,
- doświadczenie we współpracy z zespołem sprzedaży, mediami i agencjami kreatywnymi,
- znajomość obsługi portali społecznościowych (Instagram, Facebook, Twitter, Pinterest)
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie),
- zorientowanie na wynik i dobre umiejętności zarządzania projektami,
- umiejętność prezentacji i komunikacji,
- umiejętności analityczne,
- MS Office (Excel, Power Point),
- prawo jazdy kat. B.
- znajomość programu Navision lub innych programów ERP, będzie dodatkowym atutem