Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

    PKO Bank Polski   Gdynia, Jerzego Waszyngtona 17    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    6 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zajmujesz się zgłoszeniami dotyczącymi bieżącej obsługi wszystkich produktów, z których korzystają korporacje i przedsiębiorstwa,rozpatrujesz reklamacje,sporządzasz dokumenty na potrzeby klienta np. opinie bankowe, zaświadczenia,zapewniasz kompleksową...
  • Kontroler Danych Osobowych z j. niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
  • Υπεύθυνος επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων με ελληνική γλώσσα

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Τα καθήκοντά σας θα περιλαμβάνουν: Επαλήθευση τραπεζικών πελατών μέσω video chat με τα υψηλότερα πρότυπα. Ενεργή προσπάθεια για την επίτευξη των δεικτών ικανοποίησης...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdynia Specjalista ds. Obsługi Klienta Gdynia
Digital Customer Service Administrator

Digital Customer Service Administrator

CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.
Gdynia
praca stacjonarna
1388 dni temu

CEVA Logistics - CEVA provides world-class supply chain solutions for large and medium-size national and multinational companies across the globe. As an industry leader, CEVA offers customers complete supply chain design and implementation in contract logistics and freight management, alone or in combination. Together with CMA CGM, a leading worldwide shipping group and CEVA’s strategic partner, we are able to offer our customers end-to-end logistics solutions. CEVA’s integrated global network has facilities in over 160 countries and around 58,000 employees; all dedicated to delivering consistently excellent operations and supply chain solutions.

CEVA Logistics is looking for a candidate for the position:

Digital Customer Service Administrator
Job location: Gdynia

You will be responsible for nurtures digital customers using myCEVA digital platform by answering service-related questions, processing customer’s Transport Order requests, communicating closely with customers when there is an issue with the shipment and by fulfilling customer needs to ensure an outstanding customer digital experience with CEVA.

Responsibilities:
  • Process the incoming Transport Order Request from myCEVA in CSP
  • Manage large amounts of incoming contact requests (either phone, chat online, email, etc…)
  • Assist our Digital customers with any questions or issues
  • Go the extra mile to onboard and engage customers by building sustainable relationships of trust through open and interactive communication
  • Liaise with other CEVA offices, especially origin and destination operations in Freight Management stations to resolve issues and coordinate actions and tasks
  • Handle complaints and resolve service issues by clarifying the customer’s complaint, determining the cause of the problem, selecting and explaining the best solution to solve the problem
  • Follow processes, work instructions and pre-established guidelines from the Digital Customer Service Process & WI Pack to perform the functions of the job

Requirements:

  • Customer Support experience
  • Excellent English skills (communication in English on a daily basis)
  • Strong communication handling skills and active listening
  • Extensive computer, digital tools and telephone work
  • Data entry, problem solving, work flow management are key tasks to be performed daily
  • Knowledge of Freight Management operations and customer service (one-year minimum experience as freight management operator or customer service representative in a station)

What do we offer:

Interesting, quite independent job in global organization with multiple development opportunities, friendly work atmosphere & market competitive package (bonus, private medical care, life insurance)

 

Poznaj

CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.

CEVA - wiodący globalny operator logistyczny, dostarczający dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji oraz zarządzania transportem. CEVA jest obecna w ponad 160 krajach oraz zatrudnia około 58 000 pracowników. CEVA będąc częścią grupy CMA CGM która jest czołowym, międzynarodowym armatorem morskim, zapewnia kompleksowe rozwiązania w zarządzaniu łańcuchem dostaw, jednocześnie będąc jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie firm na rynku usług logistycznych.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

    PKO Bank Polski   Gdynia, Jerzego Waszyngtona 17    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    6 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zajmujesz się zgłoszeniami dotyczącymi bieżącej obsługi wszystkich produktów, z których korzystają korporacje i przedsiębiorstwa,rozpatrujesz reklamacje,sporządzasz dokumenty na potrzeby klienta np. opinie bankowe, zaświadczenia,zapewniasz kompleksową...
  • Kontroler Danych Osobowych z j. niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
  • Υπεύθυνος επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων με ελληνική γλώσσα

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Τα καθήκοντά σας θα περιλαμβάνουν: Επαλήθευση τραπεζικών πελατών μέσω video chat με τα υψηλότερα πρότυπα. Ενεργή προσπάθεια για την επίτευξη των δεικτών ικανοποίησης...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...