Inter Cars S.A. is the leader of the spare parts sale market in Poland and CEE Region. We are operating in 19 countries and we are still expanding. In order to build advantages over our competitors we connect our future with IT solutions. This is why we are looking for professionals who will help us to develop our internal platforms and automate our processes.
Qualifications:
- At least 2 years of experience in the software development, deployment and operation of IT systems.
- Good knowledge of Linux systems and containerization platforms.
- Strong communication skills, sense of ownership and drive.
- Pragmatic approach and attention to detail.
- Fluency both in spoken and written English.
- Practical knowledge of modern microservices architecture, including scalability, high availability, monitoring and security practices.
- Good general knowledge of software and IT infrastructure technologies, web applications, databases, system integration, security, server and network infrastructure and cloud solutions.
- Experience with Infrastructure-as-a-Code and configuration management tools.
- Understanding of agile project methodologies, such as Scrum or Kanban.
Required technology stack:
- Azure Stack
- Terraform
- Relational database experience (preferably PostgreSQL)
- Linux VMs
- Containerd/Docker
- Kubernetes
- Helm
- GitLab (Git VCS)
Nice to Have:
- Python/Ruby/Golang
- CGP/AWS experience
- Ansible
- Elastic Search, Kibana
- Hashicorp Vault
- Consul
- Prometheus, Grafana
- Dynatrace/Jaeger
- Scylla
- Redis
- Sonarqube
We offer:
- Work in international, growing team with strong competences on interesting and challenging projects
- Opportunity to implement your own ideas.
- Flexible hours and remote work.
- Co-financing of courses and trainings to develop and grow your skills
- Private healthcare
- Discounts on car parts and accessories
- Convenient localization near to Metro Młociny station
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia