The Orbis Hotel Group is the largest network of hotels in Poland and in Eastern Europe. Orbis comprises more than 100 hotels and is the sole licensor of all Accor brands in 16 countries. It offers a total of almost 19,000 rooms. The hotels operate under the brand names Sofitel, Pullman, M Gallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles and ibis budget. These brands, recognized throughout the world, provide a quality of service to various standards, ranging from luxury 5-star to budget 1-star hotels.
NOVOTEL KATOWICE CENTRUM
is currently looking for candidates for a post of:
Key tasks:
- Oversee the activities of the operational departments, and provide leadership and motivation necessary to achieve desired results of guest satisfaction & profitability
- Manage the operations of the hotel in order to maximize profitability and to ensure superior guests service and product quality
- Anticipate and address guest issues and establish proactive processes to promote guests satisfaction
- Manage the hotel operations on a daily basis in accordance with the required standards, be responsible for the quality of services and implement the projects connected with the brand
- Anticipate and prevent risks, report variances against the budget and track labor costs and related expenses
- Lead, encourage and manage the team of hotel employees, provides career development and training for staff team members, conduct performance reviews and provide feedback
- Ensure the highest level of customer service are delivered consistently in all areas
- Ensure that all relevant legislation and company procedures are implemented and adhered to in every area of operation and administration
- Be an inspiration and example to all hotel staff to achieve superior levels of performance
- Report directly to the General Manager
Essential and optional requirements:
- University degree ( preferably in management, hotel and/or tourism industry faculty)
- At minimum 3 – year experience in hotel management
- Fluency in English
- Knowledge and experience in hotel finance management
- Broad orientation and experience in the area of Revenue Management
- Capability to conduct business talks and negotiations
- Capability to create a strong, motivated and committed team of employees
- Aptitude for communication and building interpersonal relationships
- Excellent self - and teamwork organization
- Consequence in acting and pursuit of achieving the set targets
- Innovatory, efficiency and self – reliance in operating
- Availability and professional mobilityEssential and optional requirements:
Offering:
- Real professional development and promotion opportunities in Accor chain all over the world
- Trainings increasing professional qualifications
- Motivating remuneration package
- Salary in accordance with the demands of the position;
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.