Najnowsze oferty pracy

  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - English Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

    KRAKBAU S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT, samodzielne przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw...
  • Specjalista ds. budżetowania i raportowania (k/m)

    Emitel S.A.   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Zadania: przygotowywanie cyklicznych prezentacji z wynikami finansowymi Spółki oraz z KPIs dotyczącymi działalności operacyjnej; analiza odchyleń rachunku zysków i strat, cash flow oraz bilansu od budżetu / prognozy; aktywny udział w przygotowywaniu budżetu / prognoz; monitorowanie oraz...
  • US Broking Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Overview The main goal of all teams involved in US broking is to advise our clients on the best group healthcare insurance offered by medical vendors on the market, in cooperation with our US teams. Based on the received documentation concerning different insurance options available, we analyze and...
  • Specjalista ds. Harmonogramowania i Raportowania

    PORR S.A   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Opracowywanie projektu harmonogramów prac wraz z zespołem. Bieżąca współpraca z zespołem realizacyjnym projektu. Analiza harmonogramu i przygotowywanie raportów. Udział w naradach koordynacyjnych wewnętrznych, jak również zewnętrznych z Klientami i Podwykonawcami. Praca...
Zobacz więcej ofert pracy

Data Process & Reporting Analyst

UBS
Kraków
praca stacjonarna
2434 dni temu

 

 

Data Process & Reporting Analyst
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: 168617BR

Your role


Are you well organized with an eye for detail? Do you know how to take care of business? We’re looking for someone like that to:

  • collect, analyze, check, reconcile and report UBS data (e.g. financial, HR, performance and risk indicators)
  • cooperate with senior stakeholders to enhance process and tools supporting information gathering
  • participate in projects aiming at data quality improvements
  • maintain vendor database and perform vendor onboarding, data cleansing, data gathering, quality reviews, vendor reputational and financial checks and data consolidation and validation
  • prepare data feeds to other UBS systems

Your team

You’ll be working in the Sourcing Platforms & Shared Services team in Zabierzow. Our role is to support processes and tools in the area of management information systems for UBS Group Service Centers management. This role will require from you cooperating with and reporting to senior management. You will liaise with UBS functions in redesigning processes and their maintenance of those aiming at high quality management information. We help by providing vendor management services, reporting and process support like: 'Know Your Supplier' and supplier registration process, management reporting and providing advisory on global policies regarding the vendor management services

 

Your experience and skills

You have:

  • a Bachelor or Master degree (preferably in a quantitative discipline; Finance, Engineering, IT, or Math)
  • good knowledge of MS Excel and VBA, and other MS Office tools like MS Word, MS Power Point
  • knowledge of MS Access and SQL would be an asset
  • analytical skills - ability to process and analyze large volumes of structured and unstructured data
  • proficiency in designing, documenting business processes
  • ability to think out of the box with problem solving mind set
  • ability to learn and adapt to fast changing business needs and requirements
  • If you have knowledge on programming that will be additional asset, as we are planning to expand the scope to support systems' modules configurations

You are:

  • a self-starter who can work well with minimal supervision (you can micromanage yourself)
  • a great communicator, with the ability to communicate appropriately at all levels in the organization
  • organized and detail oriented
  • fluent in English

About us

 

Expert advice. Wealth management. Investment banking. Asset management. Retail banking in Switzerland. And all the support functions. That's what we do. And we do it for private and institutional clients as well as corporations around the world.

We are about 60,000 employees in all major financial centers, in almost 900 offices and more than 50 countries. Do you want to be one of us?

 

What we offer

 

Together. That’s how we do things. We offer people around the world a supportive, challenging and diverse working environment. We value your passion and commitment, and reward your performance.

 

Take the next step

 

Are you truly collaborative? Succeeding at UBS means respecting, understanding and trusting colleagues and clients. Challenging others and being challenged in return. Being passionate about what you do. Driving yourself forward, always wanting to do things the right way. Does that sound like you? Then you have the right stuff to join us. Apply now.

 

Disclaimer / Policy Statements

 

UBS is an Equal Opportunity Employer. We respect and seek to empower each individual and support the diverse cultures, perspectives, skills and experiences within our workforce.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - English Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

    KRAKBAU S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT, samodzielne przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw...
  • Specjalista ds. budżetowania i raportowania (k/m)

    Emitel S.A.   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Zadania: przygotowywanie cyklicznych prezentacji z wynikami finansowymi Spółki oraz z KPIs dotyczącymi działalności operacyjnej; analiza odchyleń rachunku zysków i strat, cash flow oraz bilansu od budżetu / prognozy; aktywny udział w przygotowywaniu budżetu / prognoz; monitorowanie oraz...
  • US Broking Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Overview The main goal of all teams involved in US broking is to advise our clients on the best group healthcare insurance offered by medical vendors on the market, in cooperation with our US teams. Based on the received documentation concerning different insurance options available, we analyze and...
  • Specjalista ds. Harmonogramowania i Raportowania

    PORR S.A   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Opracowywanie projektu harmonogramów prac wraz z zespołem. Bieżąca współpraca z zespołem realizacyjnym projektu. Analiza harmonogramu i przygotowywanie raportów. Udział w naradach koordynacyjnych wewnętrznych, jak również zewnętrznych z Klientami i Podwykonawcami. Praca...