HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Zespół HRK FINANCE specjalizuje się w rekrutacji wysokiej klasy ekonomistów na potrzeby organizacji międzynarodowych oraz wiodących spółek z kapitałem polskim. Dla naszych klientów pozyskujemy ekspertów i menedżerów oraz pracowników średniego szczebla w działach finansów. Posiadamy unikalne doświadczenia w budowaniu całych struktur centrów finansowych.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej spółki, lidera w branży poszukujemy kandydata na stanowisko.
Czech Chief Accountant
województwo: mazowieckie
Zadania:
- Sporządzanie sprawozdań i rozliczeń wszelkich niezbędnych deklaracji statystycznych
- Przygotowanie deklaracji podatkowej VAT oraz informacji statystycznej
- Sporządzanie rachunków zysków i strat, bilansu
- Samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych
- Kalkulacja podstawy opodatkowania CIT
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych
- Analiza i uzgadnianie kont wynikowych i bilansowych na koniec każdego okresu sprawozdawczego
- przygotowywanie raportów dla organów zewnętrznych (US, GUS) oraz wewnętrznych potrzeb spółki
Wymagania:
- Co najmniej 3 letniego doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku samodzielnego księgowego
- Wyższego wykształcenia o kierunku rachunkowość/ finanse
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość języka czeskiego – warunek konieczny
- Praktycznej znajomości zasad rachunkowości i prawa podatkowego
- Znajomość przepisów podatkowych i zasad prowadzenia pełnej księgowości
- Doświadczenie i znajomość zasad prowadzenia rachunkowości zarządczej oraz sprawozdawczości wewnętrznej i budżetowania
- Znajomość systemu klasy ERP (znajomość systemu Navision będzie dodatkowym atutem)
- Odporność na stres i zdolność do pracy w dynamicznym zmieniającym się otoczeniu
- Kreatywność, umiejętność samodzielnego identyfikowania i rozwiązywania problemów oraz wyszukiwania optymalnych rozwiązań
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy HRK S.A z siedzibą w Warszawie przy Pl. Bankowym 2 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poz. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.”