Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. wsparcia nauki z językiem hiszpańskim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zarządzanie aktualizacjami dla kursów i laboratoriów na platformie dyskusyjnej. Skuteczne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów klientów, wprowadzanie narzędzi usprawniających pracę. Współpraca jako konsultant techniczny dla wewnętrznych działów firmy. Reprezentowanie potrzeb...
  • Learning Support Specialist with Spanish

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
  • Farmer Support Specialist with German

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Are you ready to make a positive impact in the agricultural industry? Join our unique team and embark on an exciting journey where you will play a pivotal role in supporting our farmer owners. This is the perfect opportunity to experience the dynamic and collaborative environment of a corporate...
  • Specjalista ds. wsparcia z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Wsparcie rolników przez zarządzanie zapytaniami, budowanie relacji i zaufania. Zarządzanie danymi i dokumentacją w zgodności z wytycznymi, wspieranie zrównoważonych praktyk rolniczych. Monitorowanie jakości mleka, współpraca z zespołami wewnętrznymi i partnerami logistycznymi. Tworzenie...
  • Specjalista wsparcia użytkowników

    NetWorkS! sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Opis zadań na stanowisku: Wsparcie użytkowników w codziennej pracy; Dbanie o bezpieczeństwo stacji roboczych; Poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających działania zespołu;
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. francuskim

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    5 dni
    udzielanie wsparcia klientom w rozwiązywaniu wyzwań technicznych. obsługa klienta przez telefon, e-mail i czat. diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. współpraca z zespołami wsparcia w celu rozwiązywania problemów technicznych.
  • Konsultant ds. doskonalenia procesów i technologii

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zarządzanie projektami samodzielnie, Implementacja metodyk 6Sigma i Lean, Wsparcie organizacji w ciągłym doskonaleniu, Proaktywna analiza i optymalizacja procesów GSC, Identyfikacja marnotrawstwa, ryzyka i szans, Rekomendacje w zarządzaniu projektami doskonalenia, Konsultacje międzywydziałowe...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Przyjmowanie i rejestrowanie telefonicznych zgłoszeń dotyczących awarii, problemów ze sprzętem, uprawnień i aplikacji IT; Świadczenie zdalnej pomocy technicznej dla użytkowników w zakresie oprogramowania, sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych; Współpraca z zewnętrznymi...
  • Asystent / Asystentka Wsparcia Użytkowników Aplikacji PSZ

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    12 dni
    Kontakt telefoniczny i mailowy z placówkami poddostawczymi i podwykonawczymi. Przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi systemu rejestracji pacjentów. Wsparcie techniczne w zakresie obsługi systemu operacyjnego. Weryfikacja i konfiguracja uprawnień w systemie. Wprowadzanie danych dotyczących...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń technicznych od klientów instytucjonalnych; Diagnoza i rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych i programowych; Wsparcie merytoryczne w zakresie systemów QMS; Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM; Współpraca z zespołem wdrożeniowym;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Konsultant ds. Wsparcia Technicznego Gdańsk
Customer Technical Support Representative with Portuguese

Customer Technical Support Representative with Portuguese

COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O
Gdańsk
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
860 dni temu

At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital.

In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world of opportunities for both professionals and graduates. You can expect five-star training, a chance to realize your career goals, and a range of benefits. Be Cognizant!

 

Customer Technical Support Representative with Portuguese
Gdańsk
 Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM

Role summary:

As Customer Technical Support Representative, you will focus on delivering an excellent experience for our members by ensuring the protection of their data and education in alignment with the User Agreement. You will be responsible for receiving, investigating, and resolving customer inquiries, identifying, and deterring fraudulent activity, and addressing Terms of Service violations. You will manage proactive/reactive inquiries efficiently in order to quickly recover trust with members, customers, and employees. Ultimately removing friction and enabling our members to continue pursuing economic opportunities.

 
Core Responsibilities:
  • Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement.
  • Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications.
  • Effectively recognize problems and limit damage to trust by performing relevant research, analyzing data, and using appropriate tools, resources, and subject matter experts.
  • Establish effective cross-functional working relationships across multiple business units and organizational levels to best assist our members & clients.
  • Drive efficiency gains by identifying, communicating, and taking action on gaps in existing workflows.
  • Actively participate in cross-functional, global initiatives by identifying potential current or future site-related risks and providing recommendations to drive our business forward.
Qualifications
  • Excellent verbal and written English & Portuguese (min C1).
  • 2+ years of experience in one or more of the following areas: customer support, complaint resolution, or account management supporting a product/solution.
  • Experience in multiple communication channel queue environments both phone and email support
  • Ability to provide extraordinary customer service with high levels of integrity and confidentiality using common sense, problem-solving, and analytical skills.
  • Strong attention to detail, effective time management skills, ability to diagnose issues and execute resolutions of complex problems and escalated client inquiries.
  • Experience analyzing data, trends, and client information to identify product or service enhancement opportunities.
  • Experience using Microsoft Office products and strong working knowledge of PC-based Internet and software applications.
  • Ability to multitask using different media programs.
We offer:
  • Opportunity to be part of a global organization focused on the development
  • Open-minded and multinational environment
  • Training & development opportunities including language courses
  • Professional development and a clear career path
  • Full equipment and paid training provided from the first day of work
  • Extensive benefits package:
  • Multisport Card,
  • LuxMed medical healthcare including dental care,
  • Life insurance,
  • Cafeteria benefits.
About our Candidate Privacy Statement: https://www.cognizant.com/careers_resources/Cognizant_Candidate_Privacy_Statement_English_version.pdf
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O

Cognizant is a leading IT Services provider globally, transforming Clients' business, operating and technology models for the digital era. Headquartered in the US, Cognizant is ranked on the Fortune 500 and is consistently listed among the most admired companies in the world.At Cognizant, we celebrate diversity and inclusion across our workforce and with our partners, communities and fellow racing fans. That’s why, alongside the Aston Martin Cognizant Formula One team, we work in unison for a more inclusive future. All in, all welcome.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. wsparcia nauki z językiem hiszpańskim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zarządzanie aktualizacjami dla kursów i laboratoriów na platformie dyskusyjnej. Skuteczne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów klientów, wprowadzanie narzędzi usprawniających pracę. Współpraca jako konsultant techniczny dla wewnętrznych działów firmy. Reprezentowanie potrzeb...
  • Learning Support Specialist with Spanish

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
  • Farmer Support Specialist with German

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Are you ready to make a positive impact in the agricultural industry? Join our unique team and embark on an exciting journey where you will play a pivotal role in supporting our farmer owners. This is the perfect opportunity to experience the dynamic and collaborative environment of a corporate...
  • Specjalista ds. wsparcia z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Wsparcie rolników przez zarządzanie zapytaniami, budowanie relacji i zaufania. Zarządzanie danymi i dokumentacją w zgodności z wytycznymi, wspieranie zrównoważonych praktyk rolniczych. Monitorowanie jakości mleka, współpraca z zespołami wewnętrznymi i partnerami logistycznymi. Tworzenie...
  • Specjalista wsparcia użytkowników

    NetWorkS! sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Opis zadań na stanowisku: Wsparcie użytkowników w codziennej pracy; Dbanie o bezpieczeństwo stacji roboczych; Poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających działania zespołu;
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. francuskim

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    5 dni
    udzielanie wsparcia klientom w rozwiązywaniu wyzwań technicznych. obsługa klienta przez telefon, e-mail i czat. diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. współpraca z zespołami wsparcia w celu rozwiązywania problemów technicznych.
  • Konsultant ds. doskonalenia procesów i technologii

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zarządzanie projektami samodzielnie, Implementacja metodyk 6Sigma i Lean, Wsparcie organizacji w ciągłym doskonaleniu, Proaktywna analiza i optymalizacja procesów GSC, Identyfikacja marnotrawstwa, ryzyka i szans, Rekomendacje w zarządzaniu projektami doskonalenia, Konsultacje międzywydziałowe...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Przyjmowanie i rejestrowanie telefonicznych zgłoszeń dotyczących awarii, problemów ze sprzętem, uprawnień i aplikacji IT; Świadczenie zdalnej pomocy technicznej dla użytkowników w zakresie oprogramowania, sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych; Współpraca z zewnętrznymi...
  • Asystent / Asystentka Wsparcia Użytkowników Aplikacji PSZ

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    12 dni
    Kontakt telefoniczny i mailowy z placówkami poddostawczymi i podwykonawczymi. Przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi systemu rejestracji pacjentów. Wsparcie techniczne w zakresie obsługi systemu operacyjnego. Weryfikacja i konfiguracja uprawnień w systemie. Wprowadzanie danych dotyczących...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń technicznych od klientów instytucjonalnych; Diagnoza i rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych i programowych; Wsparcie merytoryczne w zakresie systemów QMS; Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM; Współpraca z zespołem wdrożeniowym;
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379