![](/img/firma/templates/599367/5751/a1a.png )
Po 100 latach działalności firma UPS, która zaczynała od rozwożenia wiadomości rowerami, obecnie jest największą zintegrowaną firmą kurierską na Świecie, świadczącą usługi w ponad 200 krajach oraz zatrudniającą ponad 400 tysięcy osób. Stuletnie doświadczenie uczyniło UPS synonimem niezawodności, uczciwości, stabilności finansowej i elastyczności w zmieniających się czasach.
Nie ma w tym żadnej tajemnicy. Po prostu robimy to, co obiecujemy, gdyż w ten sposób zdobywamy zaufanie naszych klientów!
UPS Poland is currently looking for:
Customer Support Specialist with English
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: LODZ/ŁK
Nr Ref.: LODZ/ŁK
Job description:
- Consulting and support of sales and support departments referring to the UPS.COM products as well as further technology solutions for the customer
- Coordination of the implementation process of new customer technology solutions and EDI interfaces
- Support tests of software and EDI interfaces
- Prepare presentations, statistics and internal department reports
- Independent editing of specific requests as well as general correspondence
We expect from applicants:
- University Degree in computer science, information management, logistics or a comparable subject
- Very good knowledge of MS-Office (proficiency in MS Excel is a must)
- Very Good knowledge of spoken and written English
- Team spirit and ability to communicate
- Coding skills are beneficial
- Ability to work as part of a team
- Work independent and self-responsible
Our offer:
- Professional training given outside of Poland
- Professional development in fast growing international company
- Social benefit package (including private life insurance, health care, sport package, pension plan)
- Modern offices in the heart of Łódź
![](/img/firma/templates/599367/5751/1.png)