Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. angielskim

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta, którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office. Jest to stanowisko, które stanowi kluczowe znaczenie dla zapewnienia...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami, Realizacja obsługi posprzedażowej, Dostarczanie wsparcia technicznego, Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu, Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów, Promowanie pozytywnego wizerunku...
  • Konsultant telefoniczny

    Klient portalu Praca.pl   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Komunikacja telefoniczna z klientami, Obsługa posprzedażowa, Wsparcie techniczne, Współpraca z innymi działami firmy, Zarządzanie bazą danych klientów, Podnoszenie pozytywnego wizerunku firmy, Profesjonalne działanie w odpowiedzi na potrzeby klientów.
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zarządzanie wsparciem administracyjnym dla polis ubezpieczeniowych, Koordynacja, walidacja i weryfikacja danych, Bezpośredni kontakt z zespołami duńskimi w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań rynkowych, Przygotowanie dokumentów odnowieniowych i wykonanie obliczeń, Tworzenie raportów...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres Obowiązków: Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami; Realizacja obsługi posprzedażowej; Dostarczanie wsparcia technicznego; Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu; Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów; Promowanie pozytywnego...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Procesowanie zamówień na produkty w systemie. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów z sektora medycznego. Wystawianie autoryzacji zwrotów. Wprowadzanie reklamacji do bazy danych. Rozwiązywanie zapytań odnośnie produktów/usług. Wyszukiwanie zamówień do rozwiązania problemów....
  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów w zakresie wsparcia technicznego sprzętu do pomiaru glukozy, Rozwiązywanie problemów technicznych i udzielanie informacji, Dbałość o wysoką jakość obsługi i satysfakcję klienta, Realizacja wyznaczonych wskaźników jakościowych.
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Support Representative

Woodward Poland Sp. z o.o.
lubuskie
praca stacjonarna
1439 dni temu


Wooodward Poland Sp. z o. o.
ul. Skarbowa 32
32-005 Niepołomice

 

Woodwardis a multinational company with leading edge technology, headquartered in Fort Collins, CO. We are an independent designer, manufacturer, and service provider of energy control and optimization solutions for commercial and military aircraft, turbines, reciprocating engines, and electrical power system equipment. Global customers in the aerospace, power and process industries, and transportation markets rely on Woodwardtechnology to make their equipment more efficient and reliable minimizing environmental impact. In our facility in Niepołomice we are designing, manufacturing and testing electronic controllers for aerospace and various industries, converters for wind-energy and mechanical components for aerospace and energy industry.

Join our Customer Service Team as a Customer Support Representative.

 

Customer Support Representative




DUTIES:
  • Processing and maintaining customer purchase orders, interfacing with customers on a day-to-day basis.
  • Responding to customer pricing requests per established price list.
  • Interacting with other departments as required (order status, delivery updates, warranty & quality).
  • Compiling and generating various customer/sales reports
  • Contract reviewing of customer purchase orders.
  • Actively participating with account receivables management (collection process, validate PO to sales order, collections, etc.).
  • May respond to other administrative requests from Account Managers.
JOB QUALIFICATIONS / REQUIREMENTS:
  • Minimum high school diploma, Bachelor’s degree is an advantage
  • Experience in customer-interface role in an international company
  • Fluent Polish and English skills
  • Very good German skills
  • General business process understanding, solid understanding of the sales process
  • Required to understand and apply international commercial transaction specifics (export / customs requirements within EU, preferential countries, VAT requirements).
  • Solid knowledge of computer systems and software applications.
  • Able to multi-task, detail-oriented and able to prioritize workload efficiently
  • Knowledge of ERP system
  • Excellent written and verbal communication skills, teamwork abilities
WE OFFER:
  • Stable employment within a growing and dynamic team
  • Advancement opportunities in international team
  • Competitive base pay
  • A total rewards package, that includes: private health insurance, life & accidental insurance, foreign languages courses, Multisport package
  • Company performance bonus program
  • Work-life balance, semi-flexible working time
  • Employee – friendly renumeration structrure based on creative works (available for selected positions)
  • PPK: Woodward offers payment to your PPK account up to 4% of your compensation depending on seniority
  • Relocation support
Reinforce our international team and work in a dynamic and interesting technical environment. Our focus as one of the oldest independent controller manufacturers lies in electronics and embedded software development. With a great deal of innovative spirit and agile development methods, we create control solutions for conventional, renewable and hybrid power generation. With us you have many opportunities to do something yourself and to work closely with colleagues of other functions. At our location, a family atmosphere awaits you. We look forward to receiving your application via our online application tool at www.woodward.com/Careers or at kempenhr@woodward.com
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. angielskim

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta, którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office. Jest to stanowisko, które stanowi kluczowe znaczenie dla zapewnienia...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami, Realizacja obsługi posprzedażowej, Dostarczanie wsparcia technicznego, Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu, Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów, Promowanie pozytywnego wizerunku...
  • Konsultant telefoniczny

    Klient portalu Praca.pl   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Komunikacja telefoniczna z klientami, Obsługa posprzedażowa, Wsparcie techniczne, Współpraca z innymi działami firmy, Zarządzanie bazą danych klientów, Podnoszenie pozytywnego wizerunku firmy, Profesjonalne działanie w odpowiedzi na potrzeby klientów.
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zarządzanie wsparciem administracyjnym dla polis ubezpieczeniowych, Koordynacja, walidacja i weryfikacja danych, Bezpośredni kontakt z zespołami duńskimi w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań rynkowych, Przygotowanie dokumentów odnowieniowych i wykonanie obliczeń, Tworzenie raportów...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres Obowiązków: Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami; Realizacja obsługi posprzedażowej; Dostarczanie wsparcia technicznego; Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu; Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów; Promowanie pozytywnego...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Procesowanie zamówień na produkty w systemie. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów z sektora medycznego. Wystawianie autoryzacji zwrotów. Wprowadzanie reklamacji do bazy danych. Rozwiązywanie zapytań odnośnie produktów/usług. Wyszukiwanie zamówień do rozwiązania problemów....
  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów w zakresie wsparcia technicznego sprzętu do pomiaru glukozy, Rozwiązywanie problemów technicznych i udzielanie informacji, Dbałość o wysoką jakość obsługi i satysfakcję klienta, Realizacja wyznaczonych wskaźników jakościowych.