Twoje zadania: Przetwarzanie zapytań telefonicznych klientów; Udzielanie wsparcia telefonicznego, obejmujące zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące; Efektywna współpraca między działami w celu skutecznego rozpatrywania reklamacji; Aktywne wprowadzanie i realizacja sugestii...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 9 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu 35,00 - 42,00 zł brutto/godz. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: profesjonalna obsługa Klienta znanej francuskiej marki kosmetycznej - rozmowy prowadzone są wyłącznie w języku SŁOWACKIM, prowadzenie rozmów telefonicznych w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym (wyłącznie wewnętrzna baza Klientów) oraz obsługa back office (w tym...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie część etatu / pełny etat 7 000 - 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zadania, które będziesz realizować na tym stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania konsumentów z rynku czeskiego, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, przestrzeganie procedur oraz dążenie do...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
Dołączając do naszego zespołu, będziesz odpowiadał za obsługę pasażerów Ryanair na każdym etapie podróży, od planowania po zakończenie lotu. Będziesz odpowiedzialny za udzielanie informacji, rozwiązywanie bieżących problemów, obsługę reklamacji, oraz rozpatrywanie spraw...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za całościową obsługę klienta – od planowania podróży po przybycie na miejsce – w tym udzielanie informacji, rozwiązywanie bieżących problemów, zarządzanie reklamacjami oraz zgłoszeniami o zagubionym bagażu. Support klienta świadczony...
Customer Support Representative with Finnish/French
Customer Support Representative with Finnish/French
CPL JOBS Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
2764 dni temu
Customer Support Representative with Finnish/French
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: JO-1512-322837MJ3566_53
Cpl Jobs is a part of the larger European recruitment and HR services group, Cpl Resources. We help the greatest talents to develop their careers and enable leading companies on the Polish and European market to find the best professionals.
For our Client, leader of Technology Outsourcing industry, we are looking for motivated person who would like to join to the company as a Customer Support Representative with Finnish/French.
Main duties:
Handling incoming phone calls / e-mails from customers regarding technical issues related to: hardware, software and network
Delivering professional and prompt service to the customers
Keeping records of all customers’ enquiries in the reporting system
Analyzing and resolving most common enquiries by providing step-by-step solutions or using remote access to take control of the computer and solve the problem
Sending more complex enquiries to the relevant IT Support Team
Requirements:
Very good Finnish/French language skills both verbal and written (B2/C1)
Very good English skills (B2/C1)
Basic experience in Windows XP (Windows 7 would be an advantage), MS Office, MS based applications
Flexible, well-motivated team player, ability to work under pressure
Offer:
Attractive salary;
Trainings and language courses;
Big opportunity to increase the technical knowledge;
Dynamic, young team full of positive energy;
Increasing in international, multilingual environment.
Twoje zadania: Przetwarzanie zapytań telefonicznych klientów; Udzielanie wsparcia telefonicznego, obejmujące zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące; Efektywna współpraca między działami w celu skutecznego rozpatrywania reklamacji; Aktywne wprowadzanie i realizacja sugestii...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 9 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu 35,00 - 42,00 zł brutto/godz. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: profesjonalna obsługa Klienta znanej francuskiej marki kosmetycznej - rozmowy prowadzone są wyłącznie w języku SŁOWACKIM, prowadzenie rozmów telefonicznych w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym (wyłącznie wewnętrzna baza Klientów) oraz obsługa back office (w tym...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie część etatu / pełny etat 7 000 - 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zadania, które będziesz realizować na tym stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania konsumentów z rynku czeskiego, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, przestrzeganie procedur oraz dążenie do...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
Dołączając do naszego zespołu, będziesz odpowiadał za obsługę pasażerów Ryanair na każdym etapie podróży, od planowania po zakończenie lotu. Będziesz odpowiedzialny za udzielanie informacji, rozwiązywanie bieżących problemów, obsługę reklamacji, oraz rozpatrywanie spraw...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za całościową obsługę klienta – od planowania podróży po przybycie na miejsce – w tym udzielanie informacji, rozwiązywanie bieżących problemów, zarządzanie reklamacjami oraz zgłoszeniami o zagubionym bagażu. Support klienta świadczony...