Najnowsze oferty pracy

  • Customer Service Specialist with Czech, Slovak and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Inspektor / Starszy Inspektor w Wydziale Obsługi Telefonicznej

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Główny zakres obowiązków: obsługa telefoniczna Klientów Spółki korzystających z usług wodociągowych i kanalizacyjnych obsługa Klientów w zakresie możliwości podłączenia nieruchomości do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej obsługa Klientów w zakresie zawierania umów na usługi...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Zamówień

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Zadania na stanowisku: Przechowywanie i zarządzanie zamówieniami w ramach systemu handlowego; Sprawdzanie wiarygodności danych klientów oraz skrupulatna analiza warunków handlowych; Zapewnienie klientom informacji o dostępności produktów; Komunikacja z klientami głównie przez telefon oraz...
  • Konsultant do mailowej, czatowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem: czeskim, węgierskim, słowackim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b, blisko Dworca Zachodniego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim! Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Lokalizacja:...
  • Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej (m/f/d)

    Lyreco Polska   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 - 10 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Prowadzenie negocjacji handlowych z Klientami B2B na otrzymanym portfelu, Przygotowywanie ofert dla Klientów w zakresie produktowo-cenowym, Aktywny kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami, Budowanie pozytywnych relacji z Klientem oraz dbanie o jakość obsługi, Dbanie o realizację planów...
  • Account Manager

    Portal Praca.pl   Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Twoje najważniejsze zadania: Poszerzanie grona partnerów biznesowych praca.pl poprzez pozyskiwanie nowych klientów serwisu; Monitorowanie rynku i konkurencji oraz podejmowanie odpowiednio dopasowanych aktywności w oparciu o status klientów; Szerokie wyjście na rynek przy wykorzystaniu...
  • Handlowiec / Przedstawiciel Handlowy

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Oczekiwania: znajomość lokalnych rynków w branży grzewczej, instalacyjnej i sanitarnej, prawo jazdy kat. B i kilkuletnie doświadczenie w kierowaniu pojazdami, umiejętność pozyskiwania klientów z rynku oraz nawiązywania i utrzymywania relacji handlowych, umiejętność przygotowania ofert i...
  • Konsultant Finansowy

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  kontrakt B2B  pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
    10 godz.
    Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
  • Konsultant ds. Rozmów z Klientami

    Workhouse4you Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa   28,10 zł brutto/godz.
    11 godz.
    Twoje zadania: kontakt telefoniczny z klientami w celu przedstawienia usług i produktów, umawianie spotkań w oddziałach, aktualizowanie danych w systemie.
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Support Representative with Dutch

Accenture Sp. z o. o.
Warszawa
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
rekrutacja online
411 dni temu
Customer Support Representative with Dutch
Warszawa
Nr ref.: 11586153
Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries and all business functions – underpinned by the world’s largest delivery network – Accenture works at the intersection of business and technology to help clients improve their performance and create sustainable value for their stakeholders. With more than 394,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture drives innovation to improve the way the world works and lives.
 
Accenture Operations smartly connects the capabilities required to outperform in a digital world, transforming the operations of the digital business by providing technology-enabled, secure and flexible business operations “As-a-Service,” to help our clients accelerate innovation, revenue growth and cost reduction. We bring together our infrastructure, security, cloud, applications and business process operations capabilities, infused with intelligent technology and augmented by talented people who have deep industry, functional, technical and scientific expertise. This uniquely enables us to automate business processes to drive greater efficiencies and productivity, unlock actionable insights and deliver everything as-a-service–securely, and at scale.

What will You do?

  • Provide resolution to the Customer based on process knowledge and training provided, utilizing the company’s internal CRM/mainframe systems and customer purchase orders.
  • Thoroughly and efficiently gather customer information, access, and fulfill customer needs, educate the customer where applicable to prevent the need for future contacts and document interactions on the internal systems.
  • Access the company’s internal systems to obtain and extract accurate information and provide customer service management with the data for inclusion in various scheduled and special reports.
  • Maintain customer records by updating account information.
  • Understand the reason for Chat Bot inability to provide the resolution and update the potential solution/changes required in a clear and concise manner so as to make the Bot more intelligent, wherein the data can be utilized by the Analytical team to incorporate changes within the AI Design
  • Work in a dynamic and innovative environment by contributing towards ideation for the project.
What do we expect?
  • English and Dutch min. at B2 level.
  • Minimum 1 year of experience on similar position (Customer Service, Customer Retention, Sales).
  • Strong communication skills (written and oral).
  • Analytical and problem solving skills.
  • Strong customer focus.
  • Microsoft Office package knowledge.
  • Functional knowledge of using CRM solution.
  • Flexibility to work between 8am-6pm (exact schedule to be discussed with supervisor) in hybrid mode.
What can we offer?
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.
  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are. 
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.
  • Modern, ecological office in city center with convenient connection for all means of transport (incl. chill room, game room, free bicycle parking and coffee-breaks at terrace).
Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries and all business functions – underpinned by the world’s largest delivery network – Accenture works at the intersection of business and technology to help clients improve their performance and create sustainable value for their stakeholders. With more than 394,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture drives innovation to improve the way the world works and lives.
 
Accenture Operations smartly connects the capabilities required to outperform in a digital world, transforming the operations of the digital business by providing technology-enabled, secure and flexible business operations “As-a-Service,” to help our clients accelerate innovation, revenue growth and cost reduction. We bring together our infrastructure, security, cloud, applications and business process operations capabilities, infused with intelligent technology and augmented by talented people who have deep industry, functional, technical and scientific expertise. This uniquely enables us to automate business processes to drive greater efficiencies and productivity, unlock actionable insights and deliver everything as-a-service–securely, and at scale.

What will You do?

  • Provide resolution to the Customer based on process knowledge and training provided, utilizing the company’s internal CRM/mainframe systems and customer purchase orders.
  • Thoroughly and efficiently gather customer information, access, and fulfill customer needs, educate the customer where applicable to prevent the need for future contacts and document interactions on the internal systems.
  • Access the company’s internal systems to obtain and extract accurate information and provide customer service management with the data for inclusion in various scheduled and special reports.
  • Maintain customer records by updating account information.
  • Understand the reason for Chat Bot inability to provide the resolution and update the potential solution/changes required in a clear and concise manner so as to make the Bot more intelligent, wherein the data can be utilized by the Analytical team to incorporate changes within the AI Design
  • Work in a dynamic and innovative environment by contributing towards ideation for the project.
What do we expect?
  • English and Dutch min. at B2 level.
  • Minimum 1 year of experience on similar position (Customer Service, Customer Retention, Sales).
  • Strong communication skills (written and oral).
  • Analytical and problem solving skills.
  • Strong customer focus.
  • Microsoft Office package knowledge.
  • Functional knowledge of using CRM solution.
  • Flexibility to work between 8am-6pm (exact schedule to be discussed with supervisor) in hybrid mode.
What can we offer?
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.
  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are. 
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.
  • Modern, ecological office in city center with convenient connection for all means of transport (incl. chill room, game room, free bicycle parking and coffee-breaks at terrace).
When applying please enclose the below statement:

"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
 

Podobne oferty

  • Customer Service Specialist with Czech, Slovak and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Inspektor / Starszy Inspektor w Wydziale Obsługi Telefonicznej

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Główny zakres obowiązków: obsługa telefoniczna Klientów Spółki korzystających z usług wodociągowych i kanalizacyjnych obsługa Klientów w zakresie możliwości podłączenia nieruchomości do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej obsługa Klientów w zakresie zawierania umów na usługi...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Zamówień

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Zadania na stanowisku: Przechowywanie i zarządzanie zamówieniami w ramach systemu handlowego; Sprawdzanie wiarygodności danych klientów oraz skrupulatna analiza warunków handlowych; Zapewnienie klientom informacji o dostępności produktów; Komunikacja z klientami głównie przez telefon oraz...
  • Konsultant do mailowej, czatowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem: czeskim, węgierskim, słowackim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b, blisko Dworca Zachodniego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim! Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Lokalizacja:...
  • Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej (m/f/d)

    Lyreco Polska   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 - 10 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Prowadzenie negocjacji handlowych z Klientami B2B na otrzymanym portfelu, Przygotowywanie ofert dla Klientów w zakresie produktowo-cenowym, Aktywny kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami, Budowanie pozytywnych relacji z Klientem oraz dbanie o jakość obsługi, Dbanie o realizację planów...
  • Account Manager

    Portal Praca.pl   Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Twoje najważniejsze zadania: Poszerzanie grona partnerów biznesowych praca.pl poprzez pozyskiwanie nowych klientów serwisu; Monitorowanie rynku i konkurencji oraz podejmowanie odpowiednio dopasowanych aktywności w oparciu o status klientów; Szerokie wyjście na rynek przy wykorzystaniu...
  • Handlowiec / Przedstawiciel Handlowy

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Oczekiwania: znajomość lokalnych rynków w branży grzewczej, instalacyjnej i sanitarnej, prawo jazdy kat. B i kilkuletnie doświadczenie w kierowaniu pojazdami, umiejętność pozyskiwania klientów z rynku oraz nawiązywania i utrzymywania relacji handlowych, umiejętność przygotowania ofert i...
  • Konsultant Finansowy

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  kontrakt B2B  pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
    10 godz.
    Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
  • Konsultant ds. Rozmów z Klientami

    Workhouse4you Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa   28,10 zł brutto/godz.
    11 godz.
    Twoje zadania: kontakt telefoniczny z klientami w celu przedstawienia usług i produktów, umawianie spotkań w oddziałach, aktualizowanie danych w systemie.