Naszym Klientem jest grupa lotnicza o zasięgu globalnym, w skład której wchodzi ponad 400 spółek. Grupa jest podzielona na pięć segmentów obejmujących przewozy pasażerskie, przesyłki lotnicze oraz usługi lotnicze: Passenger Airline Group, Logistics, MRO, Catering oraz IT Services. Wszystkie segmenty zajmują wiodącą pozycję w swoich obszarach działalności, w niektórych przypadkach są liderami rynku globalnego.
W Krakowie firma rozpoczęła swoją działalność w 2003 roku i w chwili obecnej zatrudnia ponad 800 pracowników, specjalizujących się w dostarczaniu najwyższej jakości usług przy stale rosnącym zakresie świadczonych usług i klientów.
Rola krakowskiego Centrum polega na zapewnieniu szerokiego zakresu najwyższej jakości usług z zakresu księgowości oraz usług biznesowych dla spółek grupy. Zakres usług obejmuje m.in. obszary Finansów, Księgowości, Human Resources, Zakupów oraz Raportowania.
Dynamiczny wzrost, rozwój obecnych, a także wdrożenie nowych usług zapewnia możliwości rozwoju zarówno dla doświadczonych ekspertów jak i absolwentów, którzy chcą się rozwijać i stać częścią sukcesu firmy.
Wymagania:
Szukamy osób:
- Posługujących się językiem niemieckim na poziomie bardzo dobrym oraz angielskim na poziomie min. dobrym
- Z wykształceniem wyższym lub ukończonym min. III rokiem studiów
- Sprawnie posługujących się oprogramowaniem Windows i MS Office
- Komunikatywnych, otwartych na pracę w grupie
- Zorientowanych na klienta
- Samodzielnych w działaniu i poszukiwaniu rozwiązań
- Gotowych do wyjazdów na szkolenia zagraniczne (1-3 miesiące)
Dodatkowym atutem będzie:
- Znajomość systemu SAP
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
Obowiązki:
Jako Customer Support Agent będziesz odpowiedzialny za:
- Odpowiadanie na zapytania użytkowników drogą telefoniczną oraz e-mailową
- Rejestrację i klasyfikację zgłoszeń w systemie
- Rozwiązywanie problemów użytkowników (pierwsza linia wsparcia)
- Pomoc pracownikom drugiej linii wsparcia w zakresie rozwiązywaniu problemów
Oferujemy:
Pracując u nas zyskasz:
- Stabilne zatrudnienie i ciekawą pracę w renomowanej firmie oraz międzynarodowym środowisku
- Pracę w dynamicznym, młodym zespole, przyjaznej atmosferze z wykorzystaniem zaawansowanych systemów
- Szkolenia początkowe i zaawansowane
- Codzienny kontakt zawodowy w języku niemieckim
- Możliwość nauki i doskonalenia znajomości języków obcych
- Możliwości długofalowego rozwoju zawodowego
- Unikalny pakiet benefitów i system premiowy
- Elastyczny, dzienny czas pracy sprzyjający zachowaniu równowagi między życiem zawodowym i prywatnym