Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Pracownik Helpdesk Kraków
Customer Support Agent for Procurement (German speaker)

Customer Support Agent for Procurement (German speaker)

Advisory Group TEST Human Resources
Kraków
praca stacjonarna
3352 dni temu

Naszym Klientem jest grupa lotnicza o zasięgu globalnym, w skład której wchodzi ponad 400 spółek. Grupa jest podzielona na pięć segmentów obejmujących przewozy pasażerskie, przesyłki lotnicze oraz usługi lotnicze: Passenger Airline Group, Logistics, MRO, Catering oraz IT Services. Wszystkie segmenty zajmują wiodącą pozycję w swoich obszarach działalności, w niektórych przypadkach są liderami rynku globalnego.

 

W Krakowie firma rozpoczęła swoją działalność w 2003 roku i w chwili obecnej zatrudnia ponad 800 pracowników, specjalizujących się w dostarczaniu najwyższej jakości usług przy stale rosnącym zakresie świadczonych usług i klientów.

 

Rola krakowskiego Centrum polega na zapewnieniu szerokiego zakresu najwyższej jakości usług z zakresu księgowości oraz usług biznesowych dla spółek grupy. Zakres usług obejmuje m.in. obszary Finansów, Księgowości, Human Resources, Zakupów oraz Raportowania.

 

Dynamiczny wzrost, rozwój obecnych, a także wdrożenie nowych usług zapewnia możliwości rozwoju zarówno dla doświadczonych ekspertów jak i absolwentów, którzy chcą się rozwijać i stać częścią sukcesu firmy.

Customer Support Agent for Procurement (German speaker)
Kraków
Nr ref.: 4098

Wymagania:

Szukamy osób:

  • Posługujących się językiem niemieckim na poziomie bardzo dobrym oraz angielskim na poziomie min. dobrym
  • •Z wykształceniem wyższym lub ukończonym min. III rokiem studiów
  • •Sprawnie posługujących się oprogramowaniem Windows i MS Office
  • •Komunikatywnych, otwartych na pracę w grupie
  • •Zorientowanych na klienta
  • •Samodzielnych w działaniu i poszukiwaniu rozwiązań
  • •Gotowych do wyjazdów na szkolenia zagraniczne (1-3 miesiące)

 

Dodatkowym atutem będzie:

  • Znajomość systemu SAP
  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta

Obowiązki:

Jako Customer Support Agent będziesz odpowiedzialny za:

  • Odpowiadanie na zapytania użytkowników drogą telefoniczną oraz e-mailową
  • Rejestrację i klasyfikację zgłoszeń w systemie
  • Rozwiązywanie problemów użytkowników (pierwsza linia wsparcia)
  • Pomoc pracownikom drugiej linii wsparcia w zakresie rozwiązywaniu problemów

Oferujemy:

Pracując u nas zyskasz:

  • Stabilne zatrudnienie i ciekawą pracę w renomowanej firmie oraz międzynarodowym środowisku
  • •Pracę w dynamicznym, młodym zespole, przyjaznej atmosferze z wykorzystaniem zaawansowanych systemów
  • •Szkolenia początkowe i zaawansowane
  • •Codzienny kontakt zawodowy w języku niemieckim
  • •Możliwość nauki i doskonalenia znajomości języków obcych
  • •Możliwości długofalowego rozwoju zawodowego
  • Unikalny pakiet benefitów i system premiowy
  • •Elastyczny, dzienny czas pracy sprzyjający zachowaniu równowagi między życiem zawodowym i prywatnym
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...