specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
Uczestnictwo w 6-tygodniowym szkoleniu wprowadzającym; Obsługa przychodzących połączeń klientów; Rozwiązywanie problemów technicznych oraz usterek produktów; Identyfikacja i proaktywne rozwiązywanie błędów; Dokumentowanie zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi procesami;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Osoba na tym stanowisku będzie pierwszym punktem kontaktu dla klientów, odpowiadając na zapytania, rozwiązując problemy oraz zapewniając wsparcie poprzez telefon, e-mail, chat i media społecznościowe. W rolę tę wchodzi również budowanie pozytywnej relacji z klientami oraz uczestnictwo w...
Twój zakres obowiązków: Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform....
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Your responsibilities As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues. Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform. Listen carefully and...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
Role: As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following:
Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform.
Listen carefully and understand customer needs.
Building a good relationship with the customer.
Participate in activities and meetings to improve service quality and customer satisfaction.
Requirements:
C1 language skills level for English.
Good use of PC and online browsing.
Customer orientation and attention to detail.
High problem-solving capacity.
Excellent communication skills.
Previous experience in customer service will be considered a plus .
We offer:
Indefinite Employment Contract.
Very attractive salary.
Performance bonuses and rewards.
Training and development programs.
Medical services.
Private medical care.
Group insurance program, sports and leisure program.
Possibility of choosing from 3 best designed Relocation packages.
A very dynamic and international work environment with plenty of career opportunities.
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more.Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
Uczestnictwo w 6-tygodniowym szkoleniu wprowadzającym; Obsługa przychodzących połączeń klientów; Rozwiązywanie problemów technicznych oraz usterek produktów; Identyfikacja i proaktywne rozwiązywanie błędów; Dokumentowanie zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi procesami;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Osoba na tym stanowisku będzie pierwszym punktem kontaktu dla klientów, odpowiadając na zapytania, rozwiązując problemy oraz zapewniając wsparcie poprzez telefon, e-mail, chat i media społecznościowe. W rolę tę wchodzi również budowanie pozytywnej relacji z klientami oraz uczestnictwo w...
Twój zakres obowiązków: Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform....
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Your responsibilities As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues. Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform. Listen carefully and...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...