iCEA należy do Digital Now! Holding holdingu zrzeszającego podmioty specjalizujące się w udzielaniu kompleksowego wsparcia branży e-commerce oraz firmom usługowym działającym online. Jeśli chcesz dołączyć do grupy najlepszych ekspertów z branży SEO i SEM, digital marketingu, pasjonatów i profesjonalistów, dla których praca jest przyjemnością zapraszamy do nas.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko: Customer Success Specialist z językiem angielskim / Obsługa klienta międzynarodowego do naszego działu International. Zadaniem naszego zespołu Customer Success jest bieżąca obsługa, wsparcie i edukacja klienta w branży SEO/SEM.
Customer Success Specialist z językiem angielskim / Obsługa klienta międzynarodowego
Miejsce pracy: Poznań
To możemy Ci zaproponować:
- możliwość pracy hybrydowej / zdalnej,
- praca w międzynarodowym środowisku,
- szkolenia i rozwojowe projekty,
- zdrowe ciało (Multisport i LuxMed),
- grupowe ubezpieczenie,
- dofinansowanie do okularów,
- wolne w Twoje urodziny,
- wyjazdy integracyjne,
- strefę chill (PS4, bilard, piłkarzyki, lotki),
- praca hybrydowa,
- lekcje języka angielskiego,
- biuro dog friendly,
i wiele innych benefitów!
W jakim obszarze będziemy współpracować?
- obsługa klientów zagranicznych,
- zapewnienie terminowego i profesjonalnego wsparcia,
- budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu,
- praktyczne wsparcie klienta od momentu rozpoczęcia współpracy w zakresie pozycjonowania, mając na uwadze jego oczekiwania, potrzeby, ale także w postaci własnych inicjatyw,
- utrzymywanie kontaktu i budowanie relacji z klientami poprzez precyzyjne odpowiadanie na pytania, przekazywanie informacji dotyczącej bieżącej realizacji usługi i wskazówek do osiągania jeszcze lepszych efektów.
Twoje doświadczenie:
- znajomość języka angielskiego na poziomie C1,
- chęć podjęcia pracy w międzynarodowym środowisku,
- gotowość do pracy w godzinach 11.00/14.00 19.00/22.00,
- otwartość i umiejętność budowania relacji,
- elastyczność i szybkość w nauce nowych systemów,empatia, komunikatywność, samodzielność w realizowaniu zadań.
Mile widziane:
- doświadczenie w zakresie obsługi klienta,
- wiedza z branży Digital Marketingu (głównie SEO),
- znajomość środowiska narzędzi Google (Google Sheets, Google Docs, Prezentacje Google).