Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Kraków    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Doradca Klienta z językiem słowackim

    ARTERIA CUSTOMER SERVICES Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu   35,00 - 42,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Opis stanowiska: profesjonalna obsługa Klienta znanej francuskiej marki kosmetycznej - rozmowy prowadzone są wyłącznie w języku SŁOWACKIM, prowadzenie rozmów telefonicznych w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym (wyłącznie wewnętrzna baza Klientów) oraz obsługa back office (w tym...
  • Konsultant ze znajomością języka czeskiego

    Arteria Customer Services Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  część etatu / pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zadania, które będziesz realizować na tym stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania konsumentów z rynku czeskiego, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, przestrzeganie procedur oraz dążenie do...
  • Specjalista ds. relacji z klientami z językiem niemieckim

    HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 000 - 9 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Telefoniczny Doradca / Doradczyni z j. niemieckim

    Unique People   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   33,00 - 34,00 zł brutto/godz.
    16 godz.
    Twój zakres obowiązków: wykonywanie połączeń wychodzących w celu przeprowadzenia ankiet, obsługa aplikacji wewnętrznych, dbanie o dobry wizerunek Kontrahenta.
  • Telefoniczny Doradca Klienta z językiem czeskim

    Unique People sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
  • Specjalista ds. Wsparcia Pasażera z j. włoskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat   35,71 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
  • Specjalista ds. Wsparcia Pasażera z j. hiszpańskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat   35,71 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
  • Customer Service Supporter with Swedish, Norwegian or Danish

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to various incoming requests, solving emerging issues. Provide assistance via telephone, and chat. Listen carefully and understand customer needs. Handling different methods of payments (credit cards,...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Success Specialist with English (USA market)

SALESmanago
Kraków
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
praca stacjonarna
650 dni temu
Company Overview

 

Every day SALESmanago helps hundreds of the world’s most recognizable brands, such as Starbucks, BMW, Crocs, New Balance, and Victoria’s Secret, as well as many smaller organizations to connect with their customers. In fact, our leading Customer Engagement Platform is used by 2000+ midmarket and enterprise clients in more than 50 countries, helping people all over the world to benefit from a better, more personal consumer experience.

 

Based in Kraków, Poland, but expanding rapidly internationally - SALESmanago employs over 350 highly talented marketing, sales, consulting, data science, and R&D professionals. Our Company is growing revenue at 50% annually and is the European technology leader in digital customer engagement.

Customer Success Specialist with English (USA market)
A workplace: Kraków
Responsibilities
  • Take care of ongoing cooperation with customers (via phone/email/slack/skype) - you will lead projects in the scope of marketing automation
  • Manage integrations between marketing technology systems including SALESmanago and eCommerce platforms (Shopify, Magento, Prestashop, etc.) and the transfer of data between systems
  • Create marketing automation processes using the SALESmanago product
  • Create a positive image of our company in relationship with customers and partners
  • Educate about marketing automation and best practices in email marketing
  • Retention of customers, ensuring contract prolongation
  • Caring about high quality and standards in customer service
  • Tight cooperation with other departments in the company
  • Technical support in the SALESmanago platform usage
  • working hours: at the beginning 9:00-5:30 (CET) during onboarding and 16:00-0:00 (CET) on an on-going basis
Requirements
  • Strong organizational skills, customer service experience and troubleshooting attitude
  • Results-oriented professional, organized, detail-oriented, communicative with the ability to greet the public in a friendly and courteous manner
  • Commitment to your job and can-do attitude
  • Ability to be a self‐motivated and self‐managed individual
  • Experience in training or guiding others through the implementations
  • Proficiency and advanced expertise with personal computers and Microsoft applications (Outlook, Word, Excel, Visio, and PowerPoint) or similar software
  • Willingness to learn and develop
  • Exceptional English speaking and writing communication skills
  • Knowledge of Polish will be an asset
What we offer
  • The opportunity to make a career in a fast-growing, international-expanding company
  • Gain a unique position on your resume that will enhance your professional profile permanently
  • Work in a dynamic environment where you will grow and achieve the highest level of personal performance
  • The opportunity to work with an amazing People Team within an amazing Company
  • A specially designed training cycle that will provide you with the knowledge you need to perform your job effectively as we grow our recruitment team
  • Daily challenges that will allow you to learn more and develop new skills
Please include the following clause in your CV:

„I agree to the processing of personal data provided in this document for realizing the recruitment process by Benhauer Sp. z o. o. pursuant to the Personal Data Protection Act of 10 May 2018 (Journal of Laws 2018, item 1000) and in agreement with Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation).”

The above consent to the processing of personal data is voluntary, however it is necessary to consider the application in the recruitment process.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Kraków    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Doradca Klienta z językiem słowackim

    ARTERIA CUSTOMER SERVICES Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu   35,00 - 42,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Opis stanowiska: profesjonalna obsługa Klienta znanej francuskiej marki kosmetycznej - rozmowy prowadzone są wyłącznie w języku SŁOWACKIM, prowadzenie rozmów telefonicznych w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym (wyłącznie wewnętrzna baza Klientów) oraz obsługa back office (w tym...
  • Konsultant ze znajomością języka czeskiego

    Arteria Customer Services Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  część etatu / pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zadania, które będziesz realizować na tym stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania konsumentów z rynku czeskiego, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, przestrzeganie procedur oraz dążenie do...
  • Specjalista ds. relacji z klientami z językiem niemieckim

    HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 000 - 9 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Telefoniczny Doradca / Doradczyni z j. niemieckim

    Unique People   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   33,00 - 34,00 zł brutto/godz.
    16 godz.
    Twój zakres obowiązków: wykonywanie połączeń wychodzących w celu przeprowadzenia ankiet, obsługa aplikacji wewnętrznych, dbanie o dobry wizerunek Kontrahenta.
  • Telefoniczny Doradca Klienta z językiem czeskim

    Unique People sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
  • Specjalista ds. Wsparcia Pasażera z j. włoskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat   35,71 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
  • Specjalista ds. Wsparcia Pasażera z j. hiszpańskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat   35,71 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
  • Customer Service Supporter with Swedish, Norwegian or Danish

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to various incoming requests, solving emerging issues. Provide assistance via telephone, and chat. Listen carefully and understand customer needs. Handling different methods of payments (credit cards,...