Customer Success Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 2022/03/T
O nas
Świadczymy usługi IT dla międzynarodowych firm telekomunikacyjnych, finansowych oraz mediów cyfrowych. Klienci cenią nas za dobrą znajomość rynku, wysoką jakość usług oraz rzetelność. Nasze zespoły wyróżniają się zaangażowaniem i pasją z jaką realizujemy każde przedsięwzięcie. Oferujemy elastyczne warunki pracy, umożliwiające połączenie celów zawodowych z życiem prywatnym.
O Tobie
- Wykształcenie z zakresu marketingu lub komunikacji interpersonalnej
- Bardzo dobra organizacja pracy (wymagana wielozadaniowość)
- Samodzielność i proaktywność w działaniu
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Zdolności przywódcze
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz chęć uczenia się nowego oprogramowania
- Doświadczenie w tworzeniu dokumentów i organizacji szkoleń
- Umiejętność cierpliwego i aktywnego słuchania
- Zaangażowanie w pracę
Obowiązki
- Rozwijanie i zarządzanie portfelem projektów klienta
- Analiza wymagań klienta w celu poprawy jakości obsługi klienta
- Przeprowadzanie demonstracji produktów dla klientów
- Udoskonalanie procesów wdrożeniowych
- Rozwijanie szkoleń, dokumentacji oraz innych narzędzi komunikacji
- Budowanie i rozwijanie relacji pomiędzy klientem i organizacją
- Obsługa i rozpatrywanie wniosków i reklamacji klienta
- Minimalizowanie zjawiska odpływu klientów
- Wsparcie w projektowaniu i rozwoju produktu
Nasza Propozycja dla Ciebie
- Zaoferujemy współpracę w dogodnym dla Ciebie modelu, w oparciu o kontrakt B2B lub umowę o pracę
- Zapewnimy atrakcyjne stawki zależne od Twojego doświadczenia, umiejętności oraz odpowiedzialności